Hankook i*cept RS (W442)

155/65 R13 73T SBL
Dostępność
dostępny
Opona
WiOpony zimowe
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki
EAN
8808563301938
Numer artykułu
GI-R-203532GA
Prędkość
T: do 190 km/h
Etykieta opony
Opór toczenia E
Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Emisja hałasu 71dB
zł 194
Oznaczenie opon/klasa wydajnościowa

Sprzedajemy nowe opony, które nie są starsze niż 2 lata.

W tym przedziale czasowym, przy użyciu tego samego numeru artykułu, można nabyć od producenta zarówno oznaczone (wyprodukowane po 1.07.2012), jak i nieoznaczone opony (wyprodukowane przed 1.07.2012).

Opony z takim samym numerem artykułu - zarówno oznaczone jak i nieoznaczone - mogą być zamontowane na tej samej osi, ponieważ posiadają identyczne klasy wydajności. Odpowiednie potwierdzenie jest dostępne u zainteresowanych producentów.

Wartości klas wydajnościowych opon są nam przysyłane, łącznie z numerem artykułu oraz kodem IP od producenta. Numer artykułu oraz wartości przekazujemy do naszego klienta, niezależnie pd daty produkcji opony, która nie może być jednak starsza niż 2 lata.

Zwróć uwagę, ze ta opona nie jest oznaczona, ponieważ została wyprodukowana przed 1.07.2012.

W tym wypadku obowiązują następujące klasy wydajnościowe: Opór toczenia: E, Przyczepność na mokrej nawierzchni: C, Emisja hałasu: 71 dB.

Jeśli opona została wyprodukowana po 1.07.2012, wówczas etykieta znajdująca się z lewej strony tabeli jest ważna.

Hankook i*cept RS (W442)

Zoptymalizowana opona zimowa na śnieg i lód

Opona Winter I’cept RS zapewnia doskonałą przyczepność oraz znakomite właściwości prowadzenia na śniegu i lodzie. Poprzez zastosowanie gęsto umieszczonych nacięć i technologii analizy optymalnego profilu przyczepność na śniegu i lodzie została zwiększona, natomiast niskie opory toczenia zwiększają efektywność paliwową oraz obniżają emisje dwutlenku węgla. Udoskonalona sekwencja odstępów między blokami obniża poziom emisji hałasu oraz zapewnia płynną i komfortową jazdę.

Cechy

Wzór bieżnika

4-kanałowy rowek prosty
Kierunkowy wzór bieżnika ułatwia odprowadzanie wody i błota z opony: zmniejszone ryzyko akwaplanacji.

Zygzakowaty rowek bloku środkowego
Przecinanie śniegu i błota: zwiększone właściwości przyczepności na śniegu.

Technologia nacięć falistych
Nacięcia ułożone krzyżowo: zapewnianie dobrej przyczepności na śliskich nawierzchniach.

Szeroki bieżnik
Maksymalny obszar punktu kontaktu opony z drogą: ulepszone właściwości przyczepności na lodzie.