Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Hankook

Hankook i*cept RS (W442)

155/65 R13 73T 4PR SBL

Hankook - Producent opon z Korei. Posiada bardzo nowoczesne farbyki. Opony Hankook znajdują się na oryginalnym wyposażeniu (OE) takich marek samochodów jak: Volkswagen, Volvo, Toyota, Reanult. Opony klasy medium i HP, doskonała jakość w przystępnej cenie.

Rozmiar opony
155/65 R13 73T 4PR SBL 
Dostępność
dostępny
Opona
Wi Opony zimowe
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynkiWinter
Prędkość
T: Zatwierdzony  do 190 km/h
EAN
8808563301938
Numer artykułu
GI-R-203532GA
EU
European Production
239 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Hankook i*cept RS (W442)

Zoptymalizowana opona zimowa na śnieg i lód

Opona Winter I’cept RS zapewnia doskonałą przyczepność oraz znakomite właściwości prowadzenia na śniegu i lodzie. Poprzez zastosowanie gęsto umieszczonych nacięć i technologii analizy optymalnego profilu przyczepność na śniegu i lodzie została zwiększona, natomiast niskie opory toczenia zwiększają efektywność paliwową oraz obniżają emisje dwutlenku węgla. Udoskonalona sekwencja odstępów między blokami obniża poziom emisji hałasu oraz zapewnia płynną i komfortową jazdę.

Cechy

Wzór bieżnika

4-kanałowy rowek prosty
Kierunkowy wzór bieżnika ułatwia odprowadzanie wody i błota z opony: zmniejszone ryzyko akwaplanacji.

Zygzakowaty rowek bloku środkowego
Przecinanie śniegu i błota: zwiększone właściwości przyczepności na śniegu.

Technologia nacięć falistych
Nacięcia ułożone krzyżowo: zapewnianie dobrej przyczepności na śliskich nawierzchniach.

Szeroki bieżnik
Maksymalny obszar punktu kontaktu opony z drogą: ulepszone właściwości przyczepności na lodzie.

 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych