Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.

Hankook RW06

215/70 R16C 108/106R 6PR SBL
Rozmiar opony
215/70 R16 108/106R  Edytuj 
Dostępność
dostępny
Opona
Wi Opony zimowe
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki
Prędkość
R: Zatwierdzony  do 170 km/h
EAN
8808563297606
Numer artykułu
GI-R-172548GA
Etykieta opony
Opór toczenia F
Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Emisja hałasu 73dB
DEX
Ocena opinii klientów
(121)
zł 397
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4-7 dni roboczych**
Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni
Ponad 10.000 opon w naszej ofercie
Najczęściej kupowane razem:
  • Cena całkowita:
    zł 1.903
    1 x Hankook RW06 215/70 R16C 108/106R 6PR SBL =
    zł 397
    1 x DeltiGrip DeltiGrip - Snow Chain Semi-Automatic =
    zł 315

Hankook RW06

Najlepsza opona zimowa do europejskich samochodów dostawczych

W oponie Winter RW06 zastosowano mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach, ale również na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.

Cechy

Wzór bieżnika

Środkowy rowek prosty oraz 2 rowki półzygzakowate
Konstrukcja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji oraz poprawianiu przyczepności na śniegu poprzez zastosowanie prostego rowka na środku oraz rowków zygzakowatych na bokach.

Zastosowanie łącznika o nowym profilu
Całkowicie nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na bardzo suchych nawierzchniach oraz przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku zapewnia doskonałe osiągi na śniegu, nawet gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Środkowy rowek prosty oraz 2 rowki półzygzakowate
Konstrukcja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji oraz poprawianiu przyczepności na śniegu poprzez zastosowanie prostego rowka na środku oraz rowków zygzakowatych na bokach.

Zastosowanie łącznika o nowym profilu
Całkowicie nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na bardzo suchych nawierzchniach oraz przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku zapewnia doskonałe osiągi na śniegu, nawet gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Układ krzyżowy bloków
Poprzez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione zostało bezpieczeństwo zbieżności oraz duża siła hamowania na oblodzonych drogach.

Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.

Struktura opony

Szerokie pasy stalowe o dużej wytrzymałości
Poprawiona wytrzymałość bieżnika zapewniająca lepszą sterowność oraz odporność na zużycie.

Konstrukcja stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy dużych prędkościach oraz trwałość.

Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

Hankook RW06 tyre review

Średnia na podstawie 121 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 1 283 084
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych
x
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK