Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Pirelli

Pirelli P Zero Rosso Direzionale

245/45 ZR18 (100Y) XL

Pirelli - Włoska marka opon. Doskonale znana w świecie wyścigów samochodowych i motocyklowych.

Rozmiar opony
245/45 ZR18 (100Y) XL 
Dostępność
ograniczony zasób magazynowy
Opona
So Opony letnie
Prędkość
(Y): Zatwierdzony  ponad 301 km/h
EAN
8019227237849
Numer artykułu
GI-D-119911GA
DEX
1.225 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Zalety:

  • Wysokie parametry prowadzenia 
  • Bezpieczeństwo na mokrym i prowadzenie w zakrętach
  • Precyzyjne sterowanie

Opis opony:

Opona o ultra-wysokich osiągach, idealnie łącząca najwyższe osiągi z komfortem jazdy. Możliwe kombinacje to opony P Zero Rosso Direzionale (na osi przedniej) oraz P Zero Rosso Asimmetrico (na osi tylnej lub na obu osiach). Zaprojektowane z myślą o nowoczesnych, sportowych pojazdach luksusowych, wyposażonych w elektroniczne systemy kontroli trakcji, stabilizacji toru jazdy.

Rosso po włosku znaczy „czerwień”, więc nawiązanie do sportu samochodowego jest oczywiste, a opony te są najbardziej idealną propozycją dla najszybszych sportowych samochodów świata. Kierunkowa i asymetryczna: dwie różne opony, różne wzory bieżnika, zaprojektowane by pracować razem, by dostarczać najwyższe możliwe osiągi.

Podstawowe homologacje: Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Ferrari, Fiat, GM, Jaguar, Lamborghini, Lancia, Maserati, Mercedes, Peugeot, Porsche, Saab, Seat, Skoda, Volkswagen, Volvo.

CECHY: P Zero Rosso™ Direzionale: kierunkowy wzór bieżnika z wzdłużnymi rowkami.

 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych