Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Pirelli

Pirelli Winter SottoZero 3

355/25 R21 107W XL L

Pirelli - Włoska marka opon. Doskonale znana w świecie wyścigów samochodowych i motocyklowych.

Rozmiar opony
355/25 R21 107W XL L 
Dostępność
dostępny
Opona
Wi Opony zimowe
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynkiWinter
Prędkość
W: Zatwierdzony  do 270 km/h
EAN
8019227249972
Numer artykułu
GI-R-279804GA
Ocena opinii klientów
(1)
3.756 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Opona zimowa do samochodów przyszłości stworzona do pojazdów klasy Premium.

Perfekcyjna odpowiedź na każde warunki pogodowe w zimie. Będąc czołową firmą najnowszych technologii projektujemy opony, które uwzględniając parametry każdego pojazdu wykorzystują w pełni jego osiągi.

To opona przeznaczona do topowych pojazdów. Zaprojektowana z uwzględnieniem stałego rozwoju nowoczesnych samochodów zapewnia najwyższe bezpieczeństwo, kontrolę nad pojazdem i wydajność w każdych warunkach pogodowych.

 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

Winter Sottozero 3 tyre review

Średnia na podstawie 300 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 8 246

28.11.2019 from Dedis
słyszałem już kilka razy złe opinie nt. pirelli i postanowiłem sam sprawdzić. Niestety zasłyszane opinie były prawdziwe. Płaci się tu za markę, bo trzymanie na suchym, szczególnie przy hamowaniu jest bardzo przeciętne, do tego są naprawdę głośne (od szumu po huk zależnie od nawierzchni i obciążenia). Na dodatek już od początku wyglądały mi na jakieś mało "mięsite" jeśli chodzi o "objętość" i faktycznie - licznik kłamie na nich 2x bardziej niż na letnich continentalach mimo tego samego rozmiaru. Dodatkowo sprawiają wrażenie węższych bo są znacznie bardziej naciągnięte na felgę. Można kupić znacznie lepsze opony za niższą cenę.

Zobacz więcej recenzji
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych