Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
BF Goodrich

BF Goodrich g-Grip

225/40 R18 92Y XL

BF Goodrich - Marka opon z USA z wielkimi tradycjami. W Europie należy do koncernu Michelin. Klasa medium.

Rozmiar opony
225/40 R18 92Y XL 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
So Opony letnie
Prędkość
Y: Zatwierdzony  do 300 km/h
EAN
3528706141225
Numer artykułu
GI-R-217222GA
DEX
Ocena opinii klientów
(1)
EU
European Production
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Zalety:

  • Zwiększone bezpieczeństwo jazdy na mokrych nawierzchniach
  • Niezrównana przyjemność jazdy po suchych drogach

ZWIĘKSZONE BEZPIECZEŃSTWO NA MOKRYCH NAWIERZCHNIACH

  • W warunkach aquaplaningu
  • Kierunkowe kanały bieżnika powodują efekt rozcinania filmu wodnego oraz ewakuują maksymalną objętość wody

Na mokrej drodze. g-Grip posiada wyprofilowane kanały typu „Vortex” pozwalające na szybsze odprowadzenie wody dla optymalnego hamowania i lepszego trzymania się drogi w zakrętach

NIEZRÓWNANA PRZYJEMNOŚĆ JAZDY PO SUCHYCH DROGACH

  • Na prostej jak i na krętej drodze
  • Solidne barki i masywne ciągłe centralne żebro oferują natychmiastową reakcję na nagłą sytuację na drodze oraz perfekcyjną kontrolę prowadzenia
  • Poprawa hamowania
  • Lamele wewnątrzrowkowe poprawiają stabilność klocków bieżnika, aby zoptymalizować hamowanie na suchej drodze
 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

g-Grip tyre review

Średnia na podstawie 356 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 12 526

14.10.2014 from Pawe³
Kupi³em te opony bo wyglad bieznika wiele obiecywa³. Niestety w sklepie by³a ostatnia para wiêc na tyln¹ oœ kupi³em opony innej firmy. BFG przejecha³y na przedzie nie wiêcej ni¿ 10 tys. km i mia³em ju¿ doœæ ich mizeroty- posz³y na ty³ gdzie przelata³y jeszcze 30 tys. Po takim przebiegu(z czego tylko 1/4 na osi napêdowej) bie¿nik ma zaledwie 3 mm i z ulg¹ oddajê je do utylizacji.

Zobacz więcej recenzji
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych