Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.

Ubezpieczenie opon - Co zrobić w razie szkody pokrytej przez ubezpieczenie?

  1. Proszę zamów oponę (-y) zastępczą (-e) bezpośrednio na stronie giga-opony.pl, abyś był jak najszybciej mobilny. Zwykle opony zastępcze zostają wysłane w ciągu jednego dnia roboczego bezpośrednio do preferowanego partnera montażowego. W celu umówienia się na wymianę uszkodzonej (-ych) opon(y) należy skontaktować się z partnerem.
  2. Proszę o zgłoszenie szkody w ciągu 10 dni za pośrednictwem naszego formularza online: Deklaracja szkody
  3. Raport policyjny jest konieczny w przypadku szkody spowodowanej aktem wandalizmu.
  4. W celu uzyskania dalszych informacji lub pytań, możesz skontaktować się z działem obsługi klienta i-surance drogą mailową pod: delticom@i-surance.eu lub pod numerem telefonu 008001124374.