Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Uwaga: Ceny dotyczą opon bez felg. Wzór bieżnika może różnić się w zależności od wymiarów opony.
Continental

Continental AllSeasonContact

195/65 R15 91H EVc

Continental - Continental oferuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o optymalnych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa.

Rozmiar opony
195/65 R15 91H EVc 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
GAN Opony całoroczne
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynkiWinter
Prędkość
H: Zatwierdzony  do 210 km/h
EAN
4019238040166
Numer artykułu
GI-R-416203GA
DEX
Opinie o firmie
auto motor und sport
Ocena opinii klientów
(2)
EU
European Production
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Continental All Season Contact

Jedna opona, cztery pory roku ULEPSZONE DZIĘKI NIEMIECKIEJ TECHNOLOGII

Innowacyjne bezpieczeństwo i skuteczność przez cały rok.

Pełna kontrola i równowaga przez cały rok.
Wykorzystując niemiecką technologię i swoje bogate doświadczenie w sektorze motoryzacyjnym, Continental oferuje opony klasy premium zapewniające kontrolę we wszystkich sytuacjach na drodze.

Innowacyjne bezpieczeństwo i skuteczność przez cały rok dzięki AllSeasonContact.
Idealnie nadaje się dla szerokiej gamy pojazdów, takich jak Opel Adam, Ford Fiesta, Audi A3, Mercedes klasy A i innych

Niezwykła przyczepność na zaśnieżonych i mokrych nawierzchniach zimą dzięki wielosezonowej mieszance posiadającej właściwości adaptacyjne.
Dzięki Winter Performance Resins (wykorzystaniu żywicy zachowującej właściwości w warunkach zimowych) oraz dużej zawartości krzemionki w mieszance Traction Silica Compound, nowe oponyAllSeasonContact™ zawsze pozostają elastyczne. Ta zdolność do przystosowywania zapewnia doskonałe zachowanie się na pokrytych śniegiem i mokrych nawierzchniach zimą.

Właściwe zachowanie się podczas hamowania na suchej i mokrej nawierzchni latem możliwe dzięki elastycznemu wielosezonowemu bieżnikowi.
Jako godny zaufania partner, nowe opony AllSeasonContact™ sprawdzają się w każdych warunkach w okresie letnim. Odpowiedzialna jest za to kombinacja otwartych barków dla lepszej ochrony przed aquaplaningiem oraz sztywnego bieżnika z minimalną ilością lameli dla lepszego prowadzenia oraz hamowania na suchych nawierzchniach.

Najlepsza w swojej klasie pod względem oporów toczenia, dzięki wielosezonowej, optymalizującej energię konstrukcji.
Niezwykle niski opór toczenia, dzięki zoptymalizowanej geometrii ściany bocznej, oraz optymalna głębokość bieżnika pozwalają znacząco zmniejszyć zużycie paliwa, nie zmniejszając przy tym bezpieczeństwa.

Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.

Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.

Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.

Kryteria i klasy ocen w skrócie

Efektywność paliwowa

Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).

Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa
(Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej)
* mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)

Zwróć uwagę:
Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.

Przyczepność na mokrej nawierzchni.

Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.*
*Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)

Zwróć uwagę:
Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.

Zewnętrzny hałas toczenia

Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.

A
Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r.
B
Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r.
C
Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.

Opinie o firmie
Profil:AllSeasonContact
Data wystawienia opinii Infrastruktura testowa Wymiary Treść opinii Ocena opinii Pieczęć
11/2020 auto motor und sport 195/65 R15 91H EVc Recommendable

AllSeasonContact tyre review

Średnia na podstawie 618 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 10 148

23.04.2020 from Płusa
Sama radość.

Zobacz więcej recenzji
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych

Newsletter giga-opony.pl

Zapisz się do newslettera już teraz i nie przegap żadnej oferty!
✓Najlepsze oferty ✓Wyniki testów i nowości o produktach ✓Wskazówki i porady