Wszechstronnie utalentowana opona do samochodów klasy średniej i luksusowych
- Doskonałe zachowanie w różnych warunkach
- Świetne prowadzenie przy dużych prędkościach
- Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
- Cicha i komfortowa jazda
- Doskonałe zachowanie w różnych warunkach
SP Sport 01 łączy w jednej nowatorskiej konstrukcji trzy najważniejsze cechy decydujące o działaniu opony. Asymetryczny bieżnik podzielono na trzy odrębne strefy, które razem zapewniają idealną równowagę między sportowym prowadzeniem, dużą odpornością na aquaplaning i wysoki komfort prowadzenia.
Świetne prowadzenie przy dużych prędkościach Ciesz się płynną i stabilną jazdą na autostradach. Opona zachowuje kształt nawet przy wysokich prędkościach, zapewniając precyzyjne pokonywanie zakrętów. Asymetryczny wzór bieżnika zwiększa stabilność na prostych odcinkach i zakrętach.
Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
Mieszanka krzemionkowa zapewnia bardzo dobrą przyczepność oraz skuteczność hamowania na suchych i mokrych drogach. Specjalny kształt klocków bieżnika umożliwia szybkie odprowadzanie wody nawet w ulewnym deszczu.
Cicha i komfortowa jazda
Ciesz się cichszą jazdą dzięki konstrukcji klocków bieżnika, która eliminuje hałasy na najbardziej uciążliwych częstotliwościach. Wzór bieżnika zoptymalizowano pod kątem równomiernego ścierania, co poprawia komfort jazdy i żywotność opony.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze..Zalety Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST).Technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego postępowania.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.Zalety Doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona zapewnia lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.Zalety Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.