Dunlop SP StreetResponse 2

165/65 R14 79T DOT2014
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
SoOpony letnie
Numer artykułu
GI-R-361580GA
Prędkość
T: do 190 km/h
Etykieta opony
Opór toczenia C
Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Emisja hałasu 68dB
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Oznaczenie opon/klasa wydajnościowa

Sprzedajemy nowe opony, które nie są starsze niż 2 lata.

W tym przedziale czasowym, przy użyciu tego samego numeru artykułu, można nabyć od producenta zarówno oznaczone (wyprodukowane po 1.07.2012), jak i nieoznaczone opony (wyprodukowane przed 1.07.2012).

Opony z takim samym numerem artykułu - zarówno oznaczone jak i nieoznaczone - mogą być zamontowane na tej samej osi, ponieważ posiadają identyczne klasy wydajności. Odpowiednie potwierdzenie jest dostępne u zainteresowanych producentów.

Wartości klas wydajnościowych opon są nam przysyłane, łącznie z numerem artykułu oraz kodem IP od producenta. Numer artykułu oraz wartości przekazujemy do naszego klienta, niezależnie pd daty produkcji opony, która nie może być jednak starsza niż 2 lata.

Zwróć uwagę, ze ta opona nie jest oznaczona, ponieważ została wyprodukowana przed 1.07.2012.

W tym wypadku obowiązują następujące klasy wydajnościowe: Opór toczenia: E, Przyczepność na mokrej nawierzchni: C, Emisja hałasu: 68 dB.

Jeśli opona została wyprodukowana po 1.07.2012, wówczas etykieta znajdująca się z lewej strony tabeli jest ważna.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.Zalety Doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest bardzo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark zapewniają szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie znakomite utrzymanie na zakrętach.Zalety Wysoka odporność na aquaplaning, lepszy kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona zapewnia lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.Zalety Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.Zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Zalety Znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.