Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.

Falken Eurowinter HS01

225/55 R17 101V XL

Falken - Kraj pochodzenia: Japonia. Przygotowywane przez producenta marki Dunlop.

Rozmiar opony
225/55 R17 101V  Edytuj 
Dostępność
dostępny
Opona
Wi Opony zimowe
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki
Prędkość
V: Zatwierdzony  do 240 km/h
EAN
4250427415628
Numer artykułu
GI-R-352057GA
Ocena opinii klientów
(7)
zł 417
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4-7 dni roboczych**
Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni
Ponad 10.000 opon w naszej ofercie
Najczęściej kupowane razem:
  • Cena całkowita:
    zł 1.810
    1 x Falken Eurowinter HS01 225/55 R17 101V XL =
    zł 417
    1 x DeltiGrip Deltigrip eco - Quality Snow Chain for your car =
    zł 142

Falken Eurowinter HS01

Najbardziej zaawansowana technicznie generacja opon zimowych. Technologia trójwymiarowych lameli “Miura-Ori” 3D, mieszanka 4D-Nano Design oraz zoptymalizowane wzmocnienie bloków bieżnika łączą w sobie przekonywujące właściwości z doskonałą wydajnością na mokrej nawierzchni i niewielkim poziomem hałasu toczenia.

WŁAŚCIWOŚCI I ZALETY

  • Kierunkowa budowa bieżnika z opatentowaną technologią trójwymiarowych lameli „Miura-Ori“
  • Technologia mieszanki 4D-Nano Design z zoptymalizowanym wzmocnieniem bloków bieżnika
  • Znakomita przyczepność i hamowanie na śniegu i lodzie
  • Doskonałe i pewne prowadzenie na zaśnieżonej nawierzchni

STWORZONA DO ZIMOWYCH WARUNKÓW NA DRODZE

Aby sprostać dużym obciążeniom i wymaganiom podczas chłodnych pór roku, opona zimowa składa się z wielu wysokiej jakości materiałów i charakteryzuje się konstrukcyjnymi detalami.

Na przykład nowy model opony EUROWINTER HS01:

Innowacyjny wzór bieżnika

  • Rowki bieżnika zoptymalizowane pod kątem przepływu wody
  • Skuteczne i pewne odprowadzanie wody
  • Doskonała ochrona przed aquaplaningiem
  • Rewelacyjna przyczepność na śniegu

Nowa technologia trójwymiarowych lameli Miura-Ori

  • Elastyczna struktura lameli zapewnia krótszą drogę hamowania na śniegu i lodzie
  • Wzmocnienie krawędzi lameli poprawia prowadzenie w zakrętach
  • Wyraźna poprawa przyczepności na śniegu i lodzie oraz równomierne zużycie

Zaawansowane rozmieszczenie klocków bieżnika

  • Zredukowany poziom hałasu toczenia
  • Polepszone prowadzenie
  • Doskonały komfort
Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

Falken Eurowinter HS01 tyre review

Średnia na podstawie 7 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 57 197
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych
x
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK