Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

265/30 R20 94Y XL
Rozmiar opony
265/30 R20 94Y  Edytuj 
Dostępność
dostępny
Opona
So Opony letnie
Prędkość
Y: Zatwierdzony  do 300 km/h
EAN
5452000686589
Numer artykułu
GI-R-346267GA
DEX
Ocena opinii klientów
(32)
zł 868
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4-7 dni roboczych**
Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni
Ponad 10.000 opon w naszej ofercie
Najczęściej kupowane razem:
  • Cena całkowita:
    zł 3.641
    1 x Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 265/30 R20 94Y XL =
    zł 868
    1 x Castrol 5 Litr Kanister =
    zł 169

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Nowa opona o wysokiej wydajności zapewnia kontrolę nad pojazdem i radość z jazdy dzięki skróceniu drogi hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

  • Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
  • Sprawne prowadzenie i kontrola dzięki większej przyczepności
  • Montowana przez czołowych producentów

Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni

Technologia Active Braking zwiększa powierzchnię styku opony z nawierzchnią i przyczepność podczas hamowania. Większy kontakt z podłożem pozwala z kolei skrócić drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

Przyczepność podczas hamowania i prowadzenia

Nowa mieszanka Grip Booster stosowana w oponach Eagle F1 Asymmetric 3 powstaje na bazie lepkiej żywicy, co pozwala zwiększyć kontakt opony z podłożem. Zwiększa to przyczepność podczas hamowania i prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchni.

Precyzja prowadzenia i trwałość

Nowa technologia Reinforced Construction oparta na wzmocnionej konstrukcji o małej masie ułatwia prowadzenie i pokonywanie zakrętów, a także zmniejsza zużycie bieżnika i paliwa.

Wyniki badań TÜV

Opona Eagle F1 Asymmetric 3 w porównaniu z konkurencyjnymi modelami

2.6 m = o 9% krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni*

1.3 m = o 4% krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni*

O 4% lepsze prowadzenie na mokrej nawierzchni*

Opór toczenia mniejszy o 10.9% w porównaniu z konkurencyjnymi oponami znanych marek i tym samym 2 miejsce wśród wszystkich testowanych modeli.**

* w porównaniu z przeciętnymi oponami Performance 3-ciej najnowszej generacji głównych konkurentów w segmencie UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Przetestowane przez TÜV SÜD Produkteservice w okresie wrzesień-październik 2015 na zlecenie Goodyear Dunlop. Nowe opony UHP (Ultra High Performance), rozmiar: 225/45 R17 91Y, samochód testowy: VW Golf, tor testowy: Montpellier (F), Colmar-Berg (L), numer ekspertyzy: 713066268.

** wyniki dla oporu toczenia: Continental Sport Contact 5 –101.6, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100, średnia wiodących konkurentów –89.1. Część podanych powyżej testów przeprowadzono z numerem ekspertyzy 713066268.

Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 tyre review

Średnia na podstawie 32 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu  N/A
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 385 664
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych
x
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK