Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
Akceptuję
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Goodyear

Goodyear Omnitrac MSD II

12.00 R20 154/150K 18PR

Goodyear - Goodyear to jeden z największych producentów opon na świecie. Firma Goodyear Tire and Rubber Company powstała w XIX w. w USA. Opony klasey HP i UHP.

Rozmiar opony
12.00 R20 154/150K 18PR 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
GAN Opony całoroczne
Prędkość
K: Zatwierdzony  do 110 km/h
EAN
5452000466945
Numer artykułu
GI-R-251652GA
DEX
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Opona na oś napędową do jazdy mieszanej. Duże przebiegi i lepsze właściwości trakcyjne na drogach i w terenie

• Możliwość zwiększenia przebiegu
• Doskonałe właściwości trakcyjne i hamowanie na różnych nawierzchniach
• Wysoka odporność na uszkodzenia
• Samoczyszczenie i ograniczone klinowanie się kamieni.

1. Szeroki bieżnik
Zwiększony możliwy przebieg.

2. Masywne żebro w linii środkowej bieżnika
Obniżone zużycie linii środkowej bieżnika.

3. Otwarte rowki na krawędzi opony
Wydajniejsze samoczynne czyszczenie

4. Zoptymalizowana kolejność klocków
Obniżona emisja hałasu.

5. Duże klocki bieżnika ułożone kierunkowo
Poprawienie trakcji i hamowania.

6. Wysunięta krawędź bloków bocznych
Umożliwia lepszą trakcję na błocie.

7. Mocna konstrukcja szkieletu
Poprawia trwałość, odporność na uszkodzenia i możliwość bieżnikowania.
 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych