Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Hankook

Hankook Dynapro AT2 RF11

265/65 R17 112T 4PR, OWL

Hankook - Producent opon z Korei. Posiada bardzo nowoczesne farbyki. Opony Hankook znajdują się na oryginalnym wyposażeniu (OE) takich marek samochodów jak: Volkswagen, Volvo, Toyota, Reanult. Opony klasy medium i HP, doskonała jakość w przystępnej cenie.

Rozmiar opony
265/65 R17 112T 4PR, OWL 
Dostępność
dostępny
Opona
So Opony letnie
z symbolem śnieżynkiWinter
Prędkość
T: Zatwierdzony  do 190 km/h
EAN
8808563441283
Numer artykułu
GI-R-390210GA
DEX
648 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Nowy standard opon na każdy teren

Nowa opona Dynapro AT2 zapewnia doskonałe połączenie wszechstronnych osiągów w segmencie opon na każdy teren. Zaprojektowana w celu zapewnienia idealnej równowagi między przyczepnością w terenie i spokojnym zachowaniem na drodze. Oferowana jest w klasie „660/A/B” UTQG.

Wzór bieżnika

Rowki i lamele skierowane w wielu kierunkach
Ułożenie rowków i lameli ma na celu poprawę przyczepności w każdym kierunku.

Wgryzająca się krawędź klocka
Dodatkowa wgryzająca się krawędź zwiększa przyczepność i osiągi na śniegu.

Zazębiające się klocki na barku opony
Połączenie wystających klocków na barku opony w stosunku dwóch do jednego zapewnia dodatkową przyczepność w terenie.

Step block edge technology
Step block edge technology acts as a sound barrier, which helps to reduce road noise that primarily emanates from the pattern groove

Technologia stopniowania krawędzi klocków
Technologia stopniowania krawędzi klocków pełni funkcję bariery dla dźwięku, co pomaga zmniejszyć hałas drogowy powodowany głównie przez układ rowków.

System kontroli łańcucha klocków
Łącznik na barku poprawia komfort jazdy dzięki optymalizacji ruchu między klockami oraz pomaga zmniejszyć hałas.

Technologia aerodynamicznego barku
Kanały na barku naturalnie odprowadzają hałas drogowy.

Guma bieżnika o wydłużonym czasie eksploatacji
Specjalna mieszanka zwiększa przebieg opony i jednocześnie zmniejsza występowanie naderwań i przecięć spowodowanych jazdą w terenie.

Szerszy bieżnik i zaawansowany ślad opony
Skutkuje równiejszym rozłożeniem obciążeń, co zapewnia dłuższą żywotność bieżnika i równomierne zużycie.

Struktura opony

Mieszanka zwiększająca wytrzymałość bieżnika
Wydłuża okres eksploatacji bieżnika.

Wzmocnione opasanie opony
Zwiększona wytrzymałość opasania i lepsze pokonywanie zakrętów. Pomaga zapobiec uszkodzeniom zewnętrznym.

Opasanie wzmocnione nylonem
Zwiększona wytrzymałość opasania i lepsze pokonywanie zakrętów. Pomaga zapobiec uszkodzeniom zewnętrznym.

Opasanie stalowe o wysokiej wytrzymałości
Lepsze pokonywanie zakrętów i trwałość.

Wzmocniona osnowa
Większy komfort jazdy po drodze.

Stopka bez łączeń
Zapobiega oderwaniu stopki przez ciśnienie powietrza podczas jazdy w terenie.

 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych