Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Hankook

Hankook Kinergy 4S H740

185/70 R14 88T 4PR SBL

Hankook - Producent opon z Korei. Posiada bardzo nowoczesne farbyki. Opony Hankook znajdują się na oryginalnym wyposażeniu (OE) takich marek samochodów jak: Volkswagen, Volvo, Toyota, Reanult. Opony klasy medium i HP, doskonała jakość w przystępnej cenie.

Rozmiar opony
185/70 R14 88T 4PR SBL 
Dostępność
dostępny
Opona
GAN Opony całoroczne
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynkiWinter
Prędkość
T: Zatwierdzony  do 190 km/h
EAN
8808563431208
Numer artykułu
GI-R-351022GA
DEX
288 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

KINERGY 4S (H740)

Wielowymiarowa harmonia parametrów jazdy z myślą o idealnie doskonałych osiągach o każdej porze roku

10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% lepsza jazda na mokrej i suchej nawierzchni. Zastosowanie dwóch różnych lameli umożliwia zachowanie właściwości typowych dla opon letnich od wewnątrz i dla opon zimowych od zewnątrz.

Cechy

Wzór bieżnika

Szerokie rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych)
Schodkowe łączniki oraz nacięcia wodne są wykonywane w oparciu o szerokie rowki boczne. Zmniejszone opory toczenia pozwalają na płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Ulepszone rowki boczne zapewniają najlepszą przyczepność na śniegu.

Lamelki zimowe
Lamelki zimowe zapewniają doskonałe osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.

Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych)
Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami gwarantują wysoką przyczepność i siłę hamowania, doskonałą w różnych warunkach drogowych.

Lamelki letnie
Dzięki zastosowaniu dwóch różnych lamelek opona zyskała wysokie parametry letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej. System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę nawet w trudnych warunkach drogowych przez wzmacnianie sztywności bloku.

Najwyższa przyczepność na śniegu (doskonałe osiągi zimą)
Rowki boczne w kształcie litery „V” inspirowane czekanem zapewniają wydajne zdolności prowadzenia i skręcania zarówno na lodzie, jak i śniegu. Oznaczenia barku w kształcie płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Zapewniają większe bezpieczeństwo i lepsze osiągi, gdyż pozwalają na sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, by zapewniać odpowiednie osiągi na śniegu.

Struktura opony

Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności
Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni oraz mniejsze opory toczenia.

Bezspoinowy wzmocniony pełny pas
Idealna wytrzymałość bieżnika.

Szeroki 2-warstwowy pas stalowy
Zapewnia optymalną sztywność bieżnika oraz poprawia właściwości prowadzenia.

Równa linia osnowy wykonana z poliestru
Lepsza sztywność oraz trwałość ściany bocznej.

Zastosowanie wypełniacza stopki o wysokiej twardości
Poprawione właściwości prowadzenia oraz sterowności.

Drutówka o superwysokiej wytrzymałości
Lepsza jednolitość oraz trwałość pozycji stopki.

 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych