Hankook Kinergy 4S H740

225/45 R17 94V XL , osłona felgi (MFS)
Dostępność
dostępny
Opona
GAN Opony całoroczne
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki
EAN
8808563358482
Numer artykułu
GI-R-278444GA
Prędkość
V: do 240 km/h
Etykieta opony
Opór toczenia E
Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Emisja hałasu 72dB
zł 439
Oznaczenie opon/klasa wydajnościowa

Sprzedajemy nowe opony, które nie są starsze niż 2 lata.

W tym przedziale czasowym, przy użyciu tego samego numeru artykułu, można nabyć od producenta zarówno oznaczone (wyprodukowane po 1.07.2012), jak i nieoznaczone opony (wyprodukowane przed 1.07.2012).

Opony z takim samym numerem artykułu - zarówno oznaczone jak i nieoznaczone - mogą być zamontowane na tej samej osi, ponieważ posiadają identyczne klasy wydajności. Odpowiednie potwierdzenie jest dostępne u zainteresowanych producentów.

Wartości klas wydajnościowych opon są nam przysyłane, łącznie z numerem artykułu oraz kodem IP od producenta. Numer artykułu oraz wartości przekazujemy do naszego klienta, niezależnie pd daty produkcji opony, która nie może być jednak starsza niż 2 lata.

Zwróć uwagę, ze ta opona nie jest oznaczona, ponieważ została wyprodukowana przed 1.07.2012.

W tym wypadku obowiązują następujące klasy wydajnościowe: Opór toczenia: E, Przyczepność na mokrej nawierzchni: C, Emisja hałasu: 72 dB.

Jeśli opona została wyprodukowana po 1.07.2012, wówczas etykieta znajdująca się z lewej strony tabeli jest ważna.

KINERGY 4S (H740)

Wielowymiarowa harmonia parametrów jazdy z myślą o idealnie doskonałych osiągach o każdej porze roku

10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% lepsza jazda na mokrej i suchej nawierzchni. Zastosowanie dwóch różnych lameli umożliwia zachowanie właściwości typowych dla opon letnich od wewnątrz i dla opon zimowych od zewnątrz.

Cechy

Wzór bieżnika

Szerokie rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych)
Schodkowe łączniki oraz nacięcia wodne są wykonywane w oparciu o szerokie rowki boczne. Zmniejszone opory toczenia pozwalają na płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Ulepszone rowki boczne zapewniają najlepszą przyczepność na śniegu.

Lamelki zimowe
Lamelki zimowe zapewniają doskonałe osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.

Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych)
Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami gwarantują wysoką przyczepność i siłę hamowania, doskonałą w różnych warunkach drogowych.

Lamelki letnie
Dzięki zastosowaniu dwóch różnych lamelek opona zyskała wysokie parametry letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej. System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę nawet w trudnych warunkach drogowych przez wzmacnianie sztywności bloku.

Najwyższa przyczepność na śniegu (doskonałe osiągi zimą)
Rowki boczne w kształcie litery „V” inspirowane czekanem zapewniają wydajne zdolności prowadzenia i skręcania zarówno na lodzie, jak i śniegu. Oznaczenia barku w kształcie płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Zapewniają większe bezpieczeństwo i lepsze osiągi, gdyż pozwalają na sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, by zapewniać odpowiednie osiągi na śniegu.

Struktura opony

Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności
Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni oraz mniejsze opory toczenia.

Bezspoinowy wzmocniony pełny pas
Idealna wytrzymałość bieżnika.

Szeroki 2-warstwowy pas stalowy
Zapewnia optymalną sztywność bieżnika oraz poprawia właściwości prowadzenia.

Równa linia osnowy wykonana z poliestru
Lepsza sztywność oraz trwałość ściany bocznej.

Zastosowanie wypełniacza stopki o wysokiej twardości
Poprawione właściwości prowadzenia oraz sterowności.

Drutówka o superwysokiej wytrzymałości
Lepsza jednolitość oraz trwałość pozycji stopki.