Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.

Hankook Kinergy Eco 2 K435

185/60 R14 82T SBL
Rozmiar opony
185/60 R14 82T  Edytuj 
Dostępność
dostępny
Opona
So Opony letnie
Prędkość
T: Zatwierdzony  do 190 km/h
EAN
8808563413747
Numer artykułu
GI-R-365551GA
DEX
zł 162
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4-7 dni roboczych**
Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni
Ponad 10.000 opon w naszej ofercie
Najczęściej kupowane razem:
  • Cena całkowita:
    zł 818
    1 x Hankook Kinergy Eco 2 K435 185/60 R14 82T SBL =
    zł 162
    1 x Castrol 5 Litr Kanister =
    zł 170

Hankook Kinergy Eco 2 K435

Inteligentny wybór dla kierowcy i środowiska

Kinergy Eco² to zoptymalizowana pod kątem oporu toczenia opona letnia, która świetnie nadaje się do małych i średniej wielkości samochodów. Poprzez dalszy rozwój poprzedniego modelu, który już wielokrotnie uzyskiwał dobre wyniki w testach, możliwe było wydłużenie maksymalnego przebiegu i wyciszenie opony, z utrzymaniem porządnych wyników zachowanie opony na mokrych i suchych nawierzchniach.

Cechy

Wzór bieżnika

Szerokie boki bieżnika
Szerokie boki bieżnika zintegrowane z wewnętrzną stroną bieżnika zapewniają doskonałą odporność na akwaplaning.

Asymetryczny wzór
Zwiększona sztywność zewnętrznej partii bieżnika, zapewniająca lepsze właściwości jezdne.

Nowa mieszanka bieżnika
Nowa mieszanka poprawia drogę hamowania na mokrej nawierzchni i zużycie bez konieczności rezygnacji z innych właściwości opony. Dokładnie rzecz biorąc, odporność na zużycie jest większa dzięki zoptymalizowanej gęstości sieciowania cząsteczek. Zaawansowana technologia mieszania z wysoko obciążonym wypełniaczem i funkcjonalizowanym polimerem o wysokiej masie cząsteczkowej poprawia jednocześnie parametry na mokrej nawierzchni i zużycia.

Szeroki, prosty 3-kanałowy rowek
Optymalna szerokość i ustawienie 3-kanałowych rowków zapewniają świetne osiągi na mokrych nawierzchniach. Szerokie, zewnętrzne rowki pozwalają na maksymalne odprowadzanie wody i wspierają trakcję na mokrym podłożu.

Technologia turbiny wodnej
Zoptymalizowany drenaż w kierunku podłużnym i bocznym.

Zoptymalizowana sekwencja poziomów
Precyzyjnie zaprojektowane rozmiary bloków ograniczają hałas generowany przez oponę.

Struktura opony

Silikonowa mieszanka o wysokiej przyczepności
Poprawiona trakcja na suchej/mokrej nawierzchni oraz niższe opory toczenia.

Bezszwowa, pełna powłoka nylonowa opasania
Idealna wytrzymałość bieżnika.

Szerokie stalowe opasanie
Zwiększa szerokość powierzchni stycznej, zapewniając lepsze właściwości na suchej nawierzchni.

Zrównoważona poliestrowa struktura osnowy
Zwiększa sztywność ścianki bocznej i jej wytrzymałość, zachowując komfort użytkowania.

Wysoki poziom sztywności wypełnienia stopki
Lepsze właściwości jezdne i sterowność.

Mocny drut o pojedynczym splocie
Udoskonalona jednolitość i dopasowanie opony.

Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych
x
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK