Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Uwaga: Ceny dotyczą opon bez felg. Wzór bieżnika może różnić się w zależności od wymiarów opony.
Hankook

Hankook Kinergy Eco 2 K435

215/60 R16 95H 4PR SBL

Hankook - Producent opon z Korei. Posiada bardzo nowoczesne farbyki. Opony Hankook znajdują się na oryginalnym wyposażeniu (OE) takich marek samochodów jak: Volkswagen, Volvo, Toyota, Reanult. Opony klasy medium i HP, doskonała jakość w przystępnej cenie.

Rozmiar opony
215/60 R16 95H 4PR SBL 
Dostępność
dostępny
Opona
So Opony letnie
Prędkość
H: Zatwierdzony  do 210 km/h
EAN
8808563447049
Numer artykułu
GI-R-437617GA
DEX
Ocena opinii klientów
(2)
483 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Hankook Kinergy Eco 2 K435

Inteligentny wybór dla kierowcy i środowiska

Kinergy Eco² to zoptymalizowana pod kątem oporu toczenia opona letnia, która świetnie nadaje się do małych i średniej wielkości samochodów. Poprzez dalszy rozwój poprzedniego modelu, który już wielokrotnie uzyskiwał dobre wyniki w testach, możliwe było wydłużenie maksymalnego przebiegu i wyciszenie opony, z utrzymaniem porządnych wyników zachowanie opony na mokrych i suchych nawierzchniach.

Cechy

Wzór bieżnika

Szerokie boki bieżnika
Szerokie boki bieżnika zintegrowane z wewnętrzną stroną bieżnika zapewniają doskonałą odporność na akwaplaning.

Asymetryczny wzór
Zwiększona sztywność zewnętrznej partii bieżnika, zapewniająca lepsze właściwości jezdne.

Nowa mieszanka bieżnika
Nowa mieszanka poprawia drogę hamowania na mokrej nawierzchni i zużycie bez konieczności rezygnacji z innych właściwości opony. Dokładnie rzecz biorąc, odporność na zużycie jest większa dzięki zoptymalizowanej gęstości sieciowania cząsteczek. Zaawansowana technologia mieszania z wysoko obciążonym wypełniaczem i funkcjonalizowanym polimerem o wysokiej masie cząsteczkowej poprawia jednocześnie parametry na mokrej nawierzchni i zużycia.

Szeroki, prosty 3-kanałowy rowek
Optymalna szerokość i ustawienie 3-kanałowych rowków zapewniają świetne osiągi na mokrych nawierzchniach. Szerokie, zewnętrzne rowki pozwalają na maksymalne odprowadzanie wody i wspierają trakcję na mokrym podłożu.

Technologia turbiny wodnej
Zoptymalizowany drenaż w kierunku podłużnym i bocznym.

Zoptymalizowana sekwencja poziomów
Precyzyjnie zaprojektowane rozmiary bloków ograniczają hałas generowany przez oponę.

Struktura opony

Silikonowa mieszanka o wysokiej przyczepności
Poprawiona trakcja na suchej/mokrej nawierzchni oraz niższe opory toczenia.

Bezszwowa, pełna powłoka nylonowa opasania
Idealna wytrzymałość bieżnika.

Szerokie stalowe opasanie
Zwiększa szerokość powierzchni stycznej, zapewniając lepsze właściwości na suchej nawierzchni.

Zrównoważona poliestrowa struktura osnowy
Zwiększa sztywność ścianki bocznej i jej wytrzymałość, zachowując komfort użytkowania.

Wysoki poziom sztywności wypełnienia stopki
Lepsze właściwości jezdne i sterowność.

Mocny drut o pojedynczym splocie
Udoskonalona jednolitość i dopasowanie opony.

Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.

Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.

Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.

Kryteria i klasy ocen w skrócie

Efektywność paliwowa

Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).

Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa
(Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej)
* mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)

Zwróć uwagę:
Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.

Przyczepność na mokrej nawierzchni.

Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.*
*Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)

Zwróć uwagę:
Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.

Zewnętrzny hałas toczenia

Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.

A
Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r.
B
Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r.
C
Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.

KinergyEco2K435 tyre review

Średnia na podstawie 222 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 7 719

28.12.2021 from zenon kucpa
zona dostaje kilka orgazmow na dobe...dobra opona

24.01.2019 from Mielcarz
Opona znakomicie spisuje się na mokrym asfalcie nawet pokonując głębokie kałuże auto jest stabilne.

Zobacz więcej recenzji

Hankook Reifen Deutschland GmbH

Siemensstraße 14, 63263 Neu-Isenburg, Germany

+49 (0)6102 4318 000

info.hkde@hankookn.com

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych

Newsletter giga-opony.pl

Zapisz się do newslettera już teraz i nie przegap żadnej oferty!
✓Najlepsze oferty ✓Wyniki testów i nowości o produktach ✓Wskazówki i porady