Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
Akceptuję
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Hankook

Hankook Vantra ST AS2 RA30

195/80 R14C 106/104Q 8PR SBL

Hankook - Producent opon z Korei. Posiada bardzo nowoczesne farbyki. Opony Hankook znajdują się na oryginalnym wyposażeniu (OE) takich marek samochodów jak: Volkswagen, Volvo, Toyota, Reanult. Opony klasy medium i HP, doskonała jakość w przystępnej cenie.

Rozmiar opony
195/80 R14C 106/104Q 8PR SBL 
Dostępność
dostępny
Opona
GAN Opony całoroczne
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynkiWinter
Prędkość
Q: Zatwierdzony  do 160 km/h
EAN
8808563467313
Numer artykułu
GI-R-404673GA
DEX
zł 306
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Harmonia osiągów we wszystkich warunkach pogodowych dla Twojego vana

Oznaczenie 3PMSF oznacza bezpieczną jazdę we wszystkich czterech porach roku i poprawia osiągi na śniegu i oblodzonej nawierzchni w porównaniu z produktami tradycyjnymi.

Wzór bieżnika

Długie lamele
Długie lamele poprawiają osiągi na śniegu.

Zoptymalizowane lamele
Optymalna długość lameli w celu podniesienia osiągów na śniegu.

Zoptymalizowane ułożenie klocków bieżnika
Optymalne ułożenie klocków bieżnika w celu uzyskania lepszych osiągów na śniegu.

3 szerokie kanały obwodowe na wodę
Lepsze osiągi na mokrej nawierzchni dzięki zastosowaniu prostego rowka.

Otwarty rowek barku opony
Otwarty bark opony pomaga odprowadzać wodę i poprawia osiągi na mokrej nawierzchni (hamowanie na mokrej nawierzchni, aquaplaning).

Fazowane lamele
Poszerzona powierzchnia styku od razu przekłada się na lepsze prowadzenie.

Klocek o wysokiej sztywności
Klocek pośredni o wysokiej sztywności poprawia hamowanie.

Struktura opony

Mieszanka z dodatkiem sadzy i lamelami
Poprawia przyczepność oraz hamowanie na śniegu i mokrej nawierzchni.

Opasanie bezszwowe o pełnym pokryciu
Idealna wytrzymałość bieżnika.

Szeroka warstwa taśm stalowych
Zapewnia optymalną sztywność bieżnika i poprawia prowadzenie.

Poliestrowa linia równoważąca osnowę opony
Zwiększona sztywność ściany bocznej i wytrzymałość.

Zawinięta taśma na krawędzi opasania
Zwiększona wytrzymałość opasania.

Zastosowanie cienkiego wypełniacza stopki
Podnosi wytrzymałość opasania i stopki opony.

Drutówka o wysokiej wytrzymałości
Poprawia jednorodność i trwałość pozycji stopki.

Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci
Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych
^