Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
Akceptuję
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Hankook

Hankook Ventus Prime 3 K125

215/60 R16 99V XL 4PR SBL

Hankook - Producent opon z Korei. Posiada bardzo nowoczesne farbyki. Opony Hankook znajdują się na oryginalnym wyposażeniu (OE) takich marek samochodów jak: Volkswagen, Volvo, Toyota, Reanult. Opony klasy medium i HP, doskonała jakość w przystępnej cenie.

Rozmiar opony
215/60 R16 99V XL 4PR SBL 
Dostępność
dostępny
Opona
So Opony letnie
Prędkość
V: Zatwierdzony  do 240 km/h
EAN
8808563412030
Numer artykułu
GI-R-336685GA
DEX
Ocena opinii klientów
(3)
EU
European Production
417 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Hankook Ventus Prime 3 K125

Doskonała równowaga pomiędzy osiągami a komfortem prowadzenia

Opona letnia z udoskonalonymi parametrami, spełniająca coraz bardziej wyśrubowane wymagania nowych samochodów osobowych

Cechy

Wzór bieżnika

4-kanałowe, szerokie rowki odprowadzajce wodę
Ulepszone odprowadzanie wody

3 wzdłużne żebra bieżnika
Poprawiona kierowalność oraz wydłużony przebieg

Skośne rowki
Zwiększona powierzchnia styku podczas hamowania dla lepszej trakcji

System VAI
Specjalne oznaczenia na zewnętrznych barkach opony, pozwalające z łatwością sprawdzić nieregularne zużycie spowodowane nieprawidłową zbieżnością kół

Struktura opony

Nowoopracowana mieszanka bieżnika z krzemionką
Ulpeszona trakcja na suchej i mokrej nawierzchni oraz niższe opory toczenia

Bezłączeniowy podkład bieżnika
Wysoka wytrzymałość bieżnika

Szerokie opasanie
Lepsze zachowanie na suchej i mokrej nawierzchni

Zrównowqżona, poliestrowa osłona
Zwiększona sztywność i wytrzymałość ściany bocznej

Wypełniacz stopki o wysokiej sztywności
Poprawiona kierowalność i lepsze manewrowanie pojazdem

Drutówka o wysokiej wtyrzymałości
Lepsza krągłość opony i wytrzymałość stopki

 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

Ventus Prime 3 K125 tyre review

Średnia na podstawie 612 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu  N/A
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 9 575

20.01.2020 from Tomasz Wil
Jeśli chodzi o prowadzenie to jest super.Moj Civic jedzie jak przyklejony na zakrętach.Mysle że przyczyną są dosyć sztywne ścianki boczne.Przegladalem bardzo wiele opon włącznie z oponami premium np Continental w tym rozmiarze ma bardzo miękkie ścianki gdzie znajomy potwierdza jazdę jak na materacu..Sztywne ścianki hankoka dają też lepszy wygląd nie mają balonowa tego wyglądu.Wiec jeśli ktoś lubi poszaleć w zakrętach to polecam na moim sztywnym Civic ufo to świetne połączenie mam rozmiar 205 55 16 ventuś prime 3

05.09.2019 from Bernat
Super opony, jeśli chodzi o jazdę na suchej nawierzchni, na mokrej również sprawują się bardzo dobrze. W pół roku przejechane 10 tys. km i nie widać znacznego zużycia. Dobrze trzymają się nawierzchni, również w zakrętach. Stosunkowo ciche i miękkie, może trochę głośniejsze na jezdniach betonowych, ale to raczej wina nawierzchni niż opon. Polecam.

18.10.2018 from Piotr82Piciu
Opony bardzo dobrze trzymają się nawierzchni. W zakrętach pozwalają na większe prędkości bez jakichkolwiek uślizgów czy pisków. Nawet podczas startu ładnie wgryzają się w asfalt i można ruszać pewnie i szybko. Jazda w większości dynamiczna lecz bez gwałtowego hamowania, ale i takie się zdarzają i pewnie zatrzymują pojazd.

Zobacz więcej recenzji
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych