Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
Akceptuję
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Hankook

Hankook Ventus Prime 3 K125

225/50 R17 94W 4PR SBL

Hankook - Producent opon z Korei. Posiada bardzo nowoczesne farbyki. Opony Hankook znajdują się na oryginalnym wyposażeniu (OE) takich marek samochodów jak: Volkswagen, Volvo, Toyota, Reanult. Opony klasy medium i HP, doskonała jakość w przystępnej cenie.

Rozmiar opony
225/50 R17 94W 4PR SBL 
Dostępność
dostępny
Opona
So Opony letnie
Prędkość
W: Zatwierdzony  do 270 km/h
EAN
8808563412078
Numer artykułu
GI-R-337046GA
DEX
Ocena opinii klientów
(3)
EU
European Production
zł 404
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Hankook Ventus Prime 3 K125

Doskonała równowaga pomiędzy osiągami a komfortem prowadzenia

Opona letnia z udoskonalonymi parametrami, spełniająca coraz bardziej wyśrubowane wymagania nowych samochodów osobowych

Cechy

Wzór bieżnika

4-kanałowe, szerokie rowki odprowadzajce wodę
Ulepszone odprowadzanie wody

3 wzdłużne żebra bieżnika
Poprawiona kierowalność oraz wydłużony przebieg

Skośne rowki
Zwiększona powierzchnia styku podczas hamowania dla lepszej trakcji

System VAI
Specjalne oznaczenia na zewnętrznych barkach opony, pozwalające z łatwością sprawdzić nieregularne zużycie spowodowane nieprawidłową zbieżnością kół

Struktura opony

Nowoopracowana mieszanka bieżnika z krzemionką
Ulpeszona trakcja na suchej i mokrej nawierzchni oraz niższe opory toczenia

Bezłączeniowy podkład bieżnika
Wysoka wytrzymałość bieżnika

Szerokie opasanie
Lepsze zachowanie na suchej i mokrej nawierzchni

Zrównowqżona, poliestrowa osłona
Zwiększona sztywność i wytrzymałość ściany bocznej

Wypełniacz stopki o wysokiej sztywności
Poprawiona kierowalność i lepsze manewrowanie pojazdem

Drutówka o wysokiej wtyrzymałości
Lepsza krągłość opony i wytrzymałość stopki

Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci
Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

Hankook Ventus Prime 3 K125 tyre review

Średnia na podstawie 3 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu  N/A
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 5 234 686

20.01.2020 from Tomasz Wil
Jeśli chodzi o prowadzenie to jest super.Moj Civic jedzie jak przyklejony na zakrętach.Mysle że przyczyną są dosyć sztywne ścianki boczne.Przegladalem bardzo wiele opon włącznie z oponami premium np Continental w tym rozmiarze ma bardzo miękkie ścianki gdzie znajomy potwierdza jazdę jak na materacu..Sztywne ścianki hankoka dają też lepszy wygląd nie mają balonowa tego wyglądu.Wiec jeśli ktoś lubi poszaleć w zakrętach to polecam na moim sztywnym Civic ufo to świetne połączenie mam rozmiar 205 55 16 ventuś prime 3

05.09.2019 from Bernat
Super opony, jeśli chodzi o jazdę na suchej nawierzchni, na mokrej również sprawują się bardzo dobrze. W pół roku przejechane 10 tys. km i nie widać znacznego zużycia. Dobrze trzymają się nawierzchni, również w zakrętach. Stosunkowo ciche i miękkie, może trochę głośniejsze na jezdniach betonowych, ale to raczej wina nawierzchni niż opon. Polecam.

18.10.2018 from Piotr82Piciu
Opony bardzo dobrze trzymają się nawierzchni. W zakrętach pozwalają na większe prędkości bez jakichkolwiek uślizgów czy pisków. Nawet podczas startu ładnie wgryzają się w asfalt i można ruszać pewnie i szybko. Jazda w większości dynamiczna lecz bez gwałtowego hamowania, ale i takie się zdarzają i pewnie zatrzymują pojazd.

Zobacz więcej recenzji
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych
^