Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Hankook

Hankook Ventus S1 Evo 3 K127

285/35 ZR20 (104Y) XL 4PR SBL

Hankook - Producent opon z Korei. Posiada bardzo nowoczesne farbyki. Opony Hankook znajdują się na oryginalnym wyposażeniu (OE) takich marek samochodów jak: Volkswagen, Volvo, Toyota, Reanult. Opony klasy medium i HP, doskonała jakość w przystępnej cenie.

Rozmiar opony
285/35 ZR20 (104Y) XL 4PR SBL 
Dostępność
dostępny
Opona
So Opony letnie
Prędkość
(Y): Zatwierdzony  ponad 301 km/h
EAN
8808563457741
Numer artykułu
GI-R-390282GA
DEX
Opinie o firmie
Auto Express
852 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Ventus S1 Evo 3 K127

Wysokie osiągi, wysokie przebiegi.

Wysokie osiągi, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to filozofia, z którą tworzymy nasze opony.

Wzór bieżnika

Zazębiające się rowki
Zazębiające się zewnętrzne rowki opony Ventus S1 evo3 zapewniają przyczepność na mokrej nawierzchni i zapobiegają akwaplanacji. Dzięki temu doskonale spisuje się zarówno podczas jazdy w deszczu nawet na zakrętach, jak i po suchej nawierzchni.

Sztywne żebro barkowe
Szerokie i sztywne zewnętrzne żebro barkowe, miejsce w którym koncentrują się siły oddziaływujące na oponę. Idealna przyczepność i wysoka trwałość opony dzięki opasaniu wzmocnionemu włóknem aramidowym. 15% lepsze osiągi na suchej nawierzchni względem poprzedniego modelu.

Centralna część opony
Dzięki zwiększeniu liczby wewnętrznych klocków poprawiono skuteczność odprowadzania wody, co podniosło efektywność opon podczas jazdy i hamowania na mokrych nawierzchniach.

Zewnętrzna część opony
Liczbę zewnętrznych klocków dostosowano tak, aby zapewnić doskonałą przyczepność podczas jazdy na zakrętach na suchej nawierzchni oraz zminimalizować poziom hałasu.

Struktura opony

Mieszanka gumowa

  • Zaawansowana technologicznie mieszanka gumowa Aqua Pine jest produkowana na bazie żywicy drzew iglastych i oleju roślinnego. Uodparnia to bieżnik na zniekształcenia, który dzięki temu zapewnia stabilny tor jazdy i doskonale spisuje się na mokrych nawierzchniach.

Opasanie z włóknem aramidowym

  • Dzięki wzmocnieniu opona lepiej sprawuje się podczas ruszania i początkowego przyspieszania.

Zawinięta taśma na krawędzi opasania

  • Zwiększona wytrzymałość opasania.

Opasanie z mocnego drutu stalowego

  • Mocne opasanie, które doskonale pochłania energię uderzeń, zwiększa trwałość opony i poprawia komfort jazdy.

Dwuwarstwowe usztywnienie z włókna

  • Osnowa z włókna o podwójnej strukturze zwiększa twardość opony.

Mocna stopka bez łączeń

  • Wzmocnienie połączenia z obręczą uniemożliwia oderwanie opony od felgi nawet nawet przy gwałtownym ruszaniu.
 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

Opinie o firmie
Profil:Ventus S1 Evo 3 K127
Data wystawienia opinii Infrastruktura testowa Wymiary Treść opinii Ocena opinii Pieczęć
09/2021 Auto Express 285/35 ZR20 (104Y) XL 4PR SBL Highly recommended
A deserved first test win for Hankook. It really excelled in wet braking, but this was a great all-round performance.
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych