Wysokie osiągi, wysokie przebiegi.
Wysokie osiągi, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to filozofia, z którą tworzymy nasze opony.
Wzór bieżnika
Zazębiające się rowki
Zazębiające się zewnętrzne rowki opony Ventus S1 evo3 zapewniają przyczepność na mokrej nawierzchni i zapobiegają akwaplanacji. Dzięki temu doskonale spisuje się zarówno podczas jazdy w deszczu nawet na zakrętach, jak i po suchej nawierzchni.
Sztywne żebro barkowe
Szerokie i sztywne zewnętrzne żebro barkowe, miejsce w którym koncentrują się siły oddziaływujące na oponę. Idealna przyczepność i wysoka trwałość opony dzięki opasaniu wzmocnionemu włóknem aramidowym. 15% lepsze osiągi na suchej nawierzchni względem poprzedniego modelu.
Centralna część opony
Dzięki zwiększeniu liczby wewnętrznych klocków poprawiono skuteczność odprowadzania wody, co podniosło efektywność opon podczas jazdy i hamowania na mokrych nawierzchniach.
Zewnętrzna część opony
Liczbę zewnętrznych klocków dostosowano tak, aby zapewnić doskonałą przyczepność podczas jazdy na zakrętach na suchej nawierzchni oraz zminimalizować poziom hałasu.
Struktura opony
Mieszanka gumowa
- Zaawansowana technologicznie mieszanka gumowa Aqua Pine jest produkowana na bazie żywicy drzew iglastych i oleju roślinnego. Uodparnia to bieżnik na zniekształcenia, który dzięki temu zapewnia stabilny tor jazdy i doskonale spisuje się na mokrych nawierzchniach.
Opasanie z włóknem aramidowym
- Dzięki wzmocnieniu opona lepiej sprawuje się podczas ruszania i początkowego przyspieszania.
Zawinięta taśma na krawędzi opasania
- Zwiększona wytrzymałość opasania.
Opasanie z mocnego drutu stalowego
- Mocne opasanie, które doskonale pochłania energię uderzeń, zwiększa trwałość opony i poprawia komfort jazdy.
Dwuwarstwowe usztywnienie z włókna
- Osnowa z włókna o podwójnej strukturze zwiększa twardość opony.
Mocna stopka bez łączeń
- Wzmocnienie połączenia z obręczą uniemożliwia oderwanie opony od felgi nawet nawet przy gwałtownym ruszaniu.
HRS - Hankook Runflat System
Z oponami typu Runflat samochód jest w stanie jechać z prędkością do 80 km/h, nawet gdy w wyniku uszkodzenia (przebicia) ciśnienie w oponie spadnie. Wysoce zalecany jest montaż systemu TPMS (Tire Pressure Monitoring System = system monitorujący ciśnienie w oponie), który analizuje zmiany ciśnienia oraz pomaga kierowcy odpowiednio zareagować w razie niebezpieczeństwa.