Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Uwaga: Ceny dotyczą opon bez felg. Wzór bieżnika może różnić się w zależności od wymiarów opony.
Hankook

Hankook Winter i*cept evo² (W320A)

225/55 R19 99H 4PR, SUV, SBL

Hankook - Producent opon z Korei. Posiada bardzo nowoczesne farbyki. Opony Hankook znajdują się na oryginalnym wyposażeniu (OE) takich marek samochodów jak: Volkswagen, Volvo, Toyota, Reanult. Opony klasy medium i HP, doskonała jakość w przystępnej cenie.

Rozmiar opony
225/55 R19 99H 4PR, SUV, SBL 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
Wi Opony zimowe
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynkiWinter
Prędkość
H: Zatwierdzony  do 210 km/h
EAN
8808563407692
Numer artykułu
GI-R-320170GA
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Hankook i*cept evo² (W320A)

Doskonałe właściwości opon zimowych do samochodów z napędem 4x4 i SUV-ów

Zoptymalizowany wzór bieżnika pomaga skutecznie wbić się w śnieg i poprawić właściwości trakcyjne opon.

Cechy

Wzór bieżnika

Bieżnik poprawiający przyczepność na śniegu
Ukośny wzór bieżnika zapewnia większe tarcie na śliskiej nawierzchni. Doskonałe zachowanie opony na śniegu dzięki optymalizacji kąta ukośnych rowków.

Zygzakowaty rowek trakcyjny
Poprawia właściwości trakcyjne na śniegu oraz jakość hamowania poprzez zwiększenie punktu krzyżowania.

Zimowe lamele 3D
Zapewniają optymalną pracę w zimowych warunkach, minimalizując ruch bloków na mokrych i ośnieżonych drogach.

Szczeliny chwytne
Zapewnia doskonałe pokonywanie zakrętów dzięki dolnym szczelinom.

Szeroki bark
Zapewnia najlepszą pracę opony oraz poprawia przyczepność dzięki szerszym blokom barku w porównaniu z konwencjonalnymi oponami.

Zoptymalizowany blok sześcienny
Poprzez podzielenie ukośnego bloku półrowkami uzyskano lepszą elastyczność oraz zoptymalizowany obszar kontaktu opony z podłożem podczas pokonywania zakrętów. Dzięki temu poprawiło się również zachowanie opony na mokrej i ośnieżonej nawierzchni.

Szerokie rowki wodne
Lepsze zachowanie na mokrej nawierzchni dzięki 30% szerszym rowkom w porównaniu z wcześniejszymi produktami.

Pochylenie na wodę
Zapewnia doskonałą pracę opony na mokrej nawierzchni poprzez zwiększenie pola przekroju poprzecznego.

Struktura opony

Składnik krzemionkowy zapewniający doskonałą przyczepność
Lepsze właściwości trakcyjne na śniegu i w deszczu oraz mniejszy opór toczenia.

Wzmocnione opasanie jednolitej pełnej warstwy pokrywającej
Idealna wytrzymałość bieżnika.

Szeroka warstwa stalowego opasania
Zapewnia optymalną sztywność bieżnika oraz lepszą pracę całej opony.

Uwzględnienie bardzo twardego wypełnienia stopki
Poprawia kontrolę nad kołami i sterowność.

Ultra wytrzymałe drutówki
Poprawiają jednorodność oraz trwałość stopki.

Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.

Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.

Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.

Kryteria i klasy ocen w skrócie

Efektywność paliwowa

Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).

Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa
(Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej)
* mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)

Zwróć uwagę:
Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.

Przyczepność na mokrej nawierzchni.

Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.*
*Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)

Zwróć uwagę:
Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.

Zewnętrzny hałas toczenia

Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.

A
Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r.
B
Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r.
C
Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych

Newsletter giga-opony.pl

Zapisz się do newslettera już teraz i nie przegap żadnej oferty!
✓Najlepsze oferty ✓Wyniki testów i nowości o produktach ✓Wskazówki i porady