Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
Akceptuję
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Nankang

Nankang Passion CW-20

205/75 R16C 110/108R 8PR

Nankang - Nankang to tajwańska firma produkująca opony, z kilkudziesięcioletnią tradycją. Współpracuje z wieloma producentami samochodów, między innymi Ford Motor Company. Opony Nankang spełniają wszelkie normy technologiczne i są dopuszczone od wielu lat do sprzedaży na rynkach Unii Europejskiej. Opony klasy HP iUHP.

Rozmiar opony
205/75 R16C 110/108R 8PR 
Dostępność
dostępny
Opona
So Opony letnie
Prędkość
R: Zatwierdzony  do 170 km/h
EAN
4712487543951
Numer artykułu
GI-R-173392GA
DEX
zł 358
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Opona Nankang CW20 to opona klasy budżetowej. Jej przeznaczeniem jest segment samochodów dostawczych. Jest dostosowana do każdych warunków atmosferycznych. Oferuje bardzo wysoką odporność na mechaniczne uszkodzenia. Opona CW-20 charakteryzuje się też niskim zużyciem bieżnika.

Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci
Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych
^