Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Uwaga: Ceny dotyczą opon bez felg. Wzór bieżnika może różnić się w zależności od wymiarów opony.
Nankang

Nankang Snow SV-2

255/55 R18 109H XL

Nankang - Nankang to tajwańska firma produkująca opony, z kilkudziesięcioletnią tradycją. Współpracuje z wieloma producentami samochodów, między innymi Ford Motor Company. Opony Nankang spełniają wszelkie normy technologiczne i są dopuszczone od wielu lat do sprzedaży na rynkach Unii Europejskiej. Opony klasy HP iUHP.

Rozmiar opony
255/55 R18 109H XL 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
Wi Opony zimowe
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynkiWinter
Prędkość
H: Zatwierdzony  do 210 km/h
EAN
4712487546853
Numer artykułu
GI-R-200337GA
Ocena opinii klientów
(46)
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Nankang Snow SV-2 to opona nowej generacji, łącząca wyjątkową sterowność z płynną i cichą precyzją jazdy. Nawet przy dużej prędkości, opona SV-2 zapewnia kierowcom pewność, zwłaszcza zimą, w różnych warunkach pogodowych. Opona zimowa do samochodów kompaktowych i klasy średniej: bieżnik w kształcie litery V opony SV-2 zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo w każdych warunkach jazdy, dzięki specjalnej technologii lameli i dodatku mieszanki krzemionkowej.

Obwodowa konstrukcja z czterema rowkami w kształcie litery V poprawia skuteczność odprowadzania wody na mokrej nawierzchni. Powiększony obszar styku przy 32% współczynniku porowatości skraca drogę hamowania na suchej/ mokrej nawierzchni i zwiększa przyczepność na lodzie. Trójwymiarowa solidna lamela poprawia sztywność woru bloków, skraca drogę hamowania na suchej/mokrej nawierzchni, poprawia zwrotność i zdolność pokonywania zakrętów na oblodzonej drodze. Solidna konstrukcja ściany rowka zapobiega nieregularnemu zużyciu i poprawia zwrotność na śniegu. Unikalny skład mieszanki zwiększa sztywność bieżnika i tarcie powierzchniowe, skracając tym samym drogę hamowania.

Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.

Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.

Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.

Kryteria i klasy ocen w skrócie

Efektywność paliwowa

Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).

Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa
(Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej)
* mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)

Zwróć uwagę:
Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.

Przyczepność na mokrej nawierzchni.

Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.*
*Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)

Zwróć uwagę:
Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.

Zewnętrzny hałas toczenia

Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.

A
Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r.
B
Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r.
C
Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.

SnowSV-2 tyre review

Średnia na podstawie 5 517 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 8 793

20.03.2016 from Ryszard
Tak, kupi³bym jeszcze raz.

02.06.2015 from Micha³
Bardzo dobre opony troszkê szybko siê zu¿ywaj¹. Dobry stosunek jakoœæ do ceny.

01.05.2015 from Mariusz
Jak na zimow¹ bardzo cicha przyczepna super sprawdzaj¹ca siê na wodzie i przymarzniêtej nawierzchni w sezonie 2014/2015 ma³o by³o œniegu wiec w 100 % ciê¿ko wydaæ pe³n¹ opinie ale na tym co mia³em okazjê jeŸdziæ równie¿ opony zda³y bez zarzutu egzamin pozytywnie Opony za nie du¿a kasê w porównaniu do konkurencji niczym nie obiegaj¹ najbardziej znanym mark¹. Polecam !!!

21.07.2014 from hirek
dobra opona za relatywnie nisk¹ cenê

Zobacz więcej recenzji
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych

Newsletter giga-opony.pl

Zapisz się do newslettera już teraz i nie przegap żadnej oferty!
✓Najlepsze oferty ✓Wyniki testów i nowości o produktach ✓Wskazówki i porady