Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Nexen

Nexen N blue HD Plus

145/70 R13 71T 4PR

Nexen - Opony klasy ekonomicznej produkowane w Korei.

Rozmiar opony
145/70 R13 71T 4PR 
Dostępność
dostępny
Opona
So Opony letnie
Prędkość
T: Zatwierdzony  do 190 km/h
EAN
8807622509308
Numer artykułu
GI-R-333122GA
DEX
Ocena opinii klientów
(5)
171 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

N blue HD Plus

  • Znakomite własciwosci na suchej nawierzchni
  • Znakomite własciwosci na mokrej nawierzchni
  • Poprawiona efektywność paliwa

4 Szerokie rowki wzdłużne - Lepsze odprowadzanie wody

Duża sztywność strefy barkowej - Lepsze prowadzenie i skręty

3 sztywne żebra - Lepsza stabilność jazdy

Rowki boczne bieżnika - Lepsza stabilność jazdy po mokrej nawierzchni

 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

N blue HD PLUS tyre review

Średnia na podstawie 590 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu  N/A
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 8 927

11.10.2018 from Kowalski
Faktycznie czuć zmniejszone opory toczenia, samochód "sam jedzie" :)

13.10.2015 from Grzegorz
Poniewa¿ mój samochód to rodzinny van nie ma w nim mowy o ekstremalnej jeŸdzie na krawêdzi przyczepnoœci opon. Wiêc opony spisuj¹ siê bardzo dobrze. Oszczêdzanie paliwa...nie odczu³êm ró¿nicy ale te¿ nie przyk³adam siê do spalania. Spala tyle ile musi.Przyczepnoœæ równie¿ z³êgo s³owa nie powiem. Prêdkoœci z jakimi siê poruszam to autostrady 140-160 i zwyk³ê drogi 90-130. Przy tych prêdkoœciach opony spisuj¹ siê znakomicie

Zobacz więcej recenzji
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych