Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Nowy
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Nexen

Nexen N Fera Sport

245/40 R19 98Y XL 4PR

Nexen - Opony klasy ekonomicznej produkowane w Korei.

Rozmiar opony
245/40 R19 98Y XL 4PR 
Dostępność
dostępny
Opona
So Opony letnie
Prędkość
Y: Zatwierdzony  do 300 km/h
EAN
8807622103568
Numer artykułu
GI-R-387955GA
DEX
Opinie o firmie
ADAC
Ocena opinii klientów
(1)
564 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

  • Doskonała wydajność na suchej nawierychni
  • Doskonała na mokrej nawierzchni
  • Doskonała prowadzenie

Szerokie rowki podłużne Lepsza wydajność drenażu

Szerokie klocki zewnętrzne Doskonałe prowadzenie na suchej i mokrej nawierzchni z dużą prędkością

Sztywny blok centralny Ulepszona reakcyjność sterowania i wzmocniona stabilność

Konstrukcja rowków zewnętrznych Wysoka prędkość pokonywania zakrętów i przyczepność

 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

Opinie o firmie
Profil:N Fera Sport
Data wystawienia opinii Infrastruktura testowa Wymiary Treść opinii Ocena opinii Pieczęć
02/2020 ADAC 245/40 R19 98Y XL 4PR Satisfactory

N Fera Sport tyre review

Średnia na podstawie 11 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu  N/A
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 9 982

24.08.2021 from Tomek M.
Samochód dość dynamiczny, prowokujący do ostrej jazdy. Opony sprawują się zupełnie dobrze jedynie powyżej 160 km/h zaczynam słyszeć buczenie, ale może jest ono wynikiem zbyt dużego ciśnienia. Muszę to sprawdzić. Jedno jest pewne, nie ustępują oponom premium a kosztują odpowiednio mniej.

Zobacz więcej recenzji
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych