Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Pirelli

Pirelli Cinturato All Season Plus

225/45 R17 94W XL, Seal Inside

Pirelli - Włoska marka opon. Doskonale znana w świecie wyścigów samochodowych i motocyklowych.

Rozmiar opony
225/45 R17 94W XL, Seal Inside 
Dostępność
dostępny
Opona
GAN Opony całoroczne
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynkiWinter
Prędkość
W: Zatwierdzony  do 270 km/h
EAN
8019227309065
Numer artykułu
GI-R-355378GA
DEX
Ocena opinii klientów
(1)
472 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Cinturato All Season Plus

Na każdy sezon, odporność na przebicia. Od teraz - plus.

Cinturato™ All Season Plus jest ewolucją opony Cinturato All Season. To udoskonalony produkt, zapewniający znakomite osiągi kierowcom zamieszkującym obszary miejskie, którzy poszukują innowacyjnych i alternatywnych rozwiązań mobilnych. Nowa mieszanka bieżnika została zoptymalizowana pod kątem ogólnych osiągów w warunkach zimowych i letnich ze szczególnym naciskiem na nawierzchnie ośnieżone i mokre, gwarantując jeszcze bezpieczniejszą jazdę.

Nowa mieszanka bieżnika. Nowy proces mieszania surowców.
Wyższy poziom bezpieczeństwa na ośnieżonych i mokrych nawierzchniach.

Technologia nacięć 3D
Krótsza droga hamowania.

Kierunkowy wzór bieżnika
Imponujące prowadzenie i hamowanie na mokrej nawierzchni.

Technologia Seal Inside™
Możliwość kontynuowania jazdy po przebiciu. Bezpieczeństwo i możliwość dalszego przemieszczania się.

 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

Cinturato All Season Plus tyre review

Średnia na podstawie 148 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 9 701

03.05.2021 from Chicken
Test na mokrym głębokim śniegu: autko sunie jak po szynach. Test palenia gumy przy hamowaniu: autopsja... dosłownie wstałem z fotela na pedale hamulca. Opony i tarcze spalone ale wyrobiłem przed stłuczką. Mokra i sucha nawierzchnia tym oponom nie straszna. Praktycznie ich nie słychać. Jednak spalanie w porównaniu do Michelin HP3 pozostawia wiele do życzenia. 750/ 600 mil na pełnym zbiorniku i tej samej trasie. Te opony w żadnym wypadku nie są ekonomiczne, a wybrałem te z górnej półki. Pozdrawiam...

Zobacz więcej recenzji
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych