Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Uwaga: Ceny dotyczą opon bez felg. Wzór bieżnika może różnić się w zależności od wymiarów opony.
Pirelli

Pirelli Cinturato P7

205/55 R16 91W MO

Pirelli - Włoska marka opon. Doskonale znana w świecie wyścigów samochodowych i motocyklowych.

Rozmiar opony
205/55 R16 91W MO 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
So Opony letnie
Prędkość
W: Zatwierdzony  do 270 km/h
EAN
8019227204155
Numer artykułu
GI-R-209466GA
DEX
Opinie o firmie
auto motor und sport
auto motor und sport
AUTOStraßenverkehr
Ocena opinii klientów
(7)
EU
European Production
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Zalety:

  • Niezrównana kontrola i bezpieczeństwo
  • Doskonałe odprowadzanie wody
  • Stabilność i prowadzenie w zakrętach

Opis opony:

Odzwierciedlenie filozofii Pirelli „Green Performance”: idealne połączenie osiągów, bezpieczeństwa, przyjemności z jazdy oraz poszanowania środowiska. CINTURATO™ P7™ to doskonały wybór dla kierowców samochodów o średniej i dużej mocy,szukających wysokich osiągów oraz opony przyjaznej środowisku.

CECHY:

  • Zoptymalizowany wzór bieżnika z charakterystycznym układem bloczków
  • Wzmocnione barki opony i zwarte bloki w centralnej części bieżnika.Znakomita przyczepność podczas zakrętów
  • Cztery szerokie wzdłużne rowki

FUNKCJE:

  • Zbalansowana dystrybucja ciśnienia
  • Zmniejszone opory toczenia, niższy hałas
  • Znakomita przyczepność podczas zakrętów
  • Doskonale odprowadzanie wody

KORZYŚCI:

  • Zmniejszone zużycie bieżnika
  • Przyjemność z jazdy
  • Doskonała sterowność, pewne pokonywanie zakrętów
  • Wysoki poziom bezpieczeństwa i odporność na aquaplaning
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.

Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.

Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.

Kryteria i klasy ocen w skrócie

Efektywność paliwowa

Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).

Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa
(Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej)
* mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)

Zwróć uwagę:
Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.

Przyczepność na mokrej nawierzchni.

Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.*
*Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)

Zwróć uwagę:
Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.

Zewnętrzny hałas toczenia

Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.

A
Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r.
B
Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r.
C
Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.

Opinie o firmie
Profil:Cinturato P7
Data wystawienia opinii Infrastruktura testowa Wymiary Treść opinii Ocena opinii Pieczęć
07/2014 auto motor und sport 205/55 R16 91W MO Recommendable
Stärken : Wenn es um Seitenführung geht, ist der fahraktive Pirelli auf trockener, besonders aber auf nasser Piste top . Schwächen : Schönheitsfehler bei Nassbremsen, Aquaplaning und Rollwiderstand .
03/2013 auto motor und sport 205/55 R16 91W MO Recommendable
03/2013 AUTOStraßenverkehr 205/55 R16 91W MO Recommendable
02/2012 ÖAMTC 205/55 R16 91W MO Recommendable
Vorteile:
  • sehr gut auf trockener Fahrbahn
  • Bestnote beim Kraftstoffverbrauch
  • sehr gut beim Verschleiß
Nachteile:
  • wegen leichten Schwächen bei Nässe auf „empfehlenswert“ abgewertet
02/2012 ADAC 205/55 R16 91W MO Satisfactory
Stärken
  • Bestnote beim Spritverbrauch
  • Geringer Verschleiß
Schwächen
  • Etwas schwächer auf Nässe
02/2012 TCS - Technik, Umwelt und Wirtschaft 205/55 R16 91W MO Satisfactory
  • Stärken: Sehr gut im Verschleiss
    Bestnote im Treibstoffverbrauch
  • Schwächen:Leichte Schwächen auf nasser Fahrbahn ( führt zur Abwertung )
  • 03/2011 AUTO BILD 205/55 R16 91W MO Highly recommended
    Stärken:Spitzenfahrleistungen auf nasser und trockener Strasse, gute Lenkpräzision und ein hervorragendes Preis-Leistungsverhältnis.Schwächen:erhöhtes Abrollgeräusch

    CinturatoP7 tyre review

    Średnia na podstawie 1 279 wyników testu
    Przyczepność w suchych warunkach
    Hamowanie w suchych warunkach
    Przyczepność w mokrych warunkach
    Hamowanie w mokrych warunkach
    Przyczepność w śniegu
    Komfort jazdy
    Wewnętrzny poziom hałasu
    Zużycie opony
    Zużycie paliwa
    Przejechanych kilometrów 11 825

    08.02.2016 from Micha³
    Opony ciche, bardzo dobrze trzymaj¹ siê drogi i ekonomiczne jak na swoj¹ szerokoœæ.

    Zobacz więcej recenzji
    *Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
    **Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych

    Newsletter giga-opony.pl

    Zapisz się do newslettera już teraz i nie przegap żadnej oferty!
    ✓Najlepsze oferty ✓Wyniki testów i nowości o produktach ✓Wskazówki i porady