Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
Akceptuję
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Pirelli

Pirelli P Zero Nero GT

215/40 ZR17 87W XL

Pirelli - Włoska marka opon. Doskonale znana w świecie wyścigów samochodowych i motocyklowych.

Rozmiar opony
215/40 ZR17 87W XL 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
So Opony letnie
Prędkość
W: Zatwierdzony  do 270 km/h
EAN
8019227238389
Numer artykułu
GI-D-119859GA
DEX
Ocena opinii klientów
(2)
EU
European Production
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

P ZERO NERO™ GT jest ewolucją modelu P ZERO NERO™: wzmocnione osiągi opony i szersza gama rozmiarów pozwalają na pozyskanie tych klientów, którzy chcą zamontować opony Pirelli do swoich średnio- i dużo-litrażowych sedanów oraz sportowych limuzyn.

Składniki mieszanki i wzór bieżnika zostały zoptymalizowane, dzięki wprowadzeniu najnowszych zdobyczy technologicznych. Nowe składniki mają zrównoważoną zawartość krzemionki, pozwalającą na zwiększenie efektywności odprowadzania wody, bez żadnego kompromisu w kwestii sportowych osiągów, zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach.

CECHY:

  • Zoptymalizowane składniki bieżnika
  • Szerokie obwodowe żłobienia i asymetryczna rzeźba
  • Zaawansowana technologia struktury profilu

FUNKCJE:

  • Zwiększona odporność na zużywanie
  • Doskonała sterowność, przyczepność i hamowanie na mokrych oraz suchych nawierzchniach
  • Zwiększona sztywność bieżnika i zrównoważona siła nacisku strefy kontaktowej z nawierzchnią
  • Efektywny rozkład ciśnienia w strefie kontaktu z nawierzchnią

KORZYŚCI:

  • Wysokie przebiegi
  • Bezpieczne i sportowe prowadzenie
  • Lepsze prowadzenie w zakrętach i stabilna trakcja
 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

P Zero Nero GT tyre review

Średnia na podstawie 414 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 10 573

21.01.2020 from DonR
Bardzo przyjemne opony, ciche. Na mokrym przy niższych temperaturach trochę gorzej, ale dramatu nie ma. Opona delikatna - wymieniałem ze względu na uszkodzenia powierzchni bocznej - z innymi oponami nie miałem takich przejść.

14.01.2015 from Julian
Bardzo dobra opona, w tak lekkim aucie jak MX-5 dawa³a radê nawet na ekstremalnie mokrej nawierzchni.

Zobacz więcej recenzji
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych