Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.

Pirelli P Zero Nero GT

245/40 ZR17 91Y
Rozmiar opony
245/40 ZR17 91Y  Edytuj 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
So Opony letnie
Prędkość
Y: Zatwierdzony  do 300 km/h
EAN
8019227238419
Numer artykułu
GI-D-119899GA
DEX
Ocena opinii klientów
(299)
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4-7 dni roboczych**
Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni
Ponad 10.000 opon w naszej ofercie
Najczęściej kupowane razem:
  • Cena całkowita:
    zł 2.610
    1 x Pirelli P Zero Nero GT 245/40 ZR17 91Y =
    zł 610
    1 x Castrol 5 Litr Kanister =
    zł 170

P ZERO NERO™ GT jest ewolucją modelu P ZERO NERO™: wzmocnione osiągi opony i szersza gama rozmiarów pozwalają na pozyskanie tych klientów, którzy chcą zamontować opony Pirelli do swoich średnio- i dużo-litrażowych sedanów oraz sportowych limuzyn.

Składniki mieszanki i wzór bieżnika zostały zoptymalizowane, dzięki wprowadzeniu najnowszych zdobyczy technologicznych. Nowe składniki mają zrównoważoną zawartość krzemionki, pozwalającą na zwiększenie efektywności odprowadzania wody, bez żadnego kompromisu w kwestii sportowych osiągów, zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach.

CECHY:

  • Zoptymalizowane składniki bieżnika
  • Szerokie obwodowe żłobienia i asymetryczna rzeźba
  • Zaawansowana technologia struktury profilu

FUNKCJE:

  • Zwiększona odporność na zużywanie
  • Doskonała sterowność, przyczepność i hamowanie na mokrych oraz suchych nawierzchniach
  • Zwiększona sztywność bieżnika i zrównoważona siła nacisku strefy kontaktowej z nawierzchnią
  • Efektywny rozkład ciśnienia w strefie kontaktu z nawierzchnią

KORZYŚCI:

  • Wysokie przebiegi
  • Bezpieczne i sportowe prowadzenie
  • Lepsze prowadzenie w zakrętach i stabilna trakcja
Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

Pirelli P Zero Nero GT tyre review

Średnia na podstawie 299 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 2 905 084

14.01.2015 from Julian
Bardzo dobra opona, w tak lekkim aucie jak MX-5 dawa³a radê nawet na ekstremalnie mokrej nawierzchni.

Zobacz więcej recenzji
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych
x
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK