Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.

Pirelli Winter SottoZero 3

265/30 R20 94W XL
Rozmiar opony
265/30 R20 94W  Edytuj 
Dostępność
dostępny
Opona
Wi Opony zimowe
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki
Prędkość
W: Zatwierdzony  do 270 km/h
EAN
8019227241327
Numer artykułu
GI-R-243106GA
Etykieta opony
Opór toczenia C
Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Emisja hałasu 73dB
DEX
Ocena opinii klientów
(159)
zł 1.184
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4-7 dni roboczych**
Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni
Ponad 10.000 opon w naszej ofercie
Najczęściej kupowane razem:
  • Cena całkowita:
    zł 5.008
    1 x Pirelli Winter SottoZero 3 265/30 R20 94W XL =
    zł 1.184
    1 x König CB-12 104 =
    zł 272

Opona zimowa do samochodów przyszłości stworzona do pojazdów klasy Premium.

Perfekcyjna odpowiedź na każde warunki pogodowe w zimie. Będąc czołową firmą najnowszych technologii projektujemy opony, które uwzględniając parametry każdego pojazdu wykorzystują w pełni jego osiągi.

To opona przeznaczona do topowych pojazdów. Zaprojektowana z uwzględnieniem stałego rozwoju nowoczesnych samochodów zapewnia najwyższe bezpieczeństwo, kontrolę nad pojazdem i wydajność w każdych warunkach pogodowych.

Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

Pirelli Winter Sottozero 3 tyre review

Średnia na podstawie 159 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 1 479 654
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych
x
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK