Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.

Superia EcoBlue 4S

215/40 R17 87W XL
Rozmiar opony
215/40 R17 87W XL 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
GAN Opony całoroczne
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynkiWinter
Prędkość
W: Zatwierdzony  do 270 km/h
EAN
5420068683871
Numer artykułu
GI-R-374407GA
DEX
Ocena opinii klientów
(1)
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

EcoBlue 4S tyre review

Średnia na podstawie 8 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 19 288

01.09.2018 from Markowski
Opony miałem założoną na służbowym Seicento 1.1 którym robiłem duże przebiegi między dużymi miastami i bardzo często jeździłem po nieutwardzonych drogach, na budowy itp czesto błoto żwir trawa, dlatego też się zdecydowałem na całoroczne, ponieważ zimówki znikały w oczach a letnie poza asfaltem niebardzo sobie radziły, jeździłem ponad rok zrobiłem ok 30 000 km w tym czasie od wiosny do zimy i powiem tak, miałem wczesniej dębice całoroczne i odnoszę się do nich, pozytywne zaskozenie na plus dla opon SUPERIA, dębice w deszczu ślizgały się jak na lodzie, te opony zachowywały się normalnie, można było w deszczu jechać bez strachu i korygowania toru jazdy, a to jest ważne dla mnie, zatem jako opona letnia jest OK na morej czy suchej drodze. No i nie piszczą na zakrętach jak navigatory, w mokrej trawie czy w błocie, no lepiej niż letnia ale jednak zimówka lepiej w błocie, tutaj kompromis, w błocie navigatory jednak lepiej sobie radziły. Jesienią większośc się jeździ w deszczu zatem tak jak wcześniej pisałem navigatory dla mnie katastrofa, tutaj swobodnie się jeździło. No i najciekawsze przeżycia czyli ZIMA, jeździłem na nich zimą i powiem że no zimówka to to nie jest, można bez problemu poruszać się po drogach po śniegu jednak tutaj trzeba uważać, opona na śniegu dobrze hamuje i dobrze przyśpiesza, ale niestety niebardzo skręca, w skrócie działa do przodu i tyłu na boki zaś kiepsko trzeba uważać, jak ktoś mało jeździ głownie do sklepu to jak najbardziej dojedzie sobie bezpiecznie i wróci do domu. W śniegu tutaj navigatory lepiej bo jeszcze skręcają. Tak mniej więcej wspominam swoje przeżycia z tymi oponami, samochód sprzedałem z oponami co się z nimi dalej dzieje nie mam pojęcia, Ogólnie polecam jak ktoś jeździ głównie po mieście to będzie to trafiony wybór, w góry i kopny śnieg będzie ciężko bo o ile z zaspy wyjadą to na serpentynie można polecieć. Zdjęcie załączone zrobione jest po przebiegu 30 000 zrobione do oferty sprzedaży. Jak widać po roku opona nadaje się jeszcze na jeden sezon może dwa. Pozdrawiam

Zobacz więcej recenzji
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych