Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Uniroyal

Uniroyal RainSport 3

185/55 R14 80H

Uniroyal - Opona deszczowa o doskonałej przyczepności na mokrej nawierzchni. Marka koncernu Continental.

Rozmiar opony
185/55 R14 80H 
Dostępność
dostępny
Opona
So Opony letnie
Prędkość
H: Zatwierdzony  do 210 km/h
EAN
4024068614678
Numer artykułu
GI-R-242756GA
DEX
Ocena opinii klientów
(21)
EU
European Production
291 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Czarny rekin. Do samochodów kompaktowych, średniej i wyższej klasy oraz do SUV-ów.

Najnowsza generacja opon deszczowych wykorzystująca Technologię Skóry Rekina. Uniroyal to ponad 45 lat doświadczenia w produkcji opon deszczowych i optymalne osiągi na mokrej nawierzchni Wysoka odporność na aquaplaning Oceniona jako „polecana” w teście opon letnich przeprowadzonym przez 'auto, motor und sport' w 2014 roku (testowany rozmiar 205/55 R16 V). To najlepsza opona pod względem odporności na aquaplaning wzdłużny i prowadzenie na mokrej nawierzchni.

Zastosowana w niej innowacyjna Technologia Skóry Rekina (SST) zapewnia - dzięki strukturze drobnych żeber - szybsze odprowadzenie wody, gwarantując świetną ochronę przed aquaplaningiem. W optymalny sposób łączy w sobie zalety asymetrycznego i kierunkowego wzoru bieżnika.

  • Doskonała ochrona przed aquaplaningiem.Krótka droga hamowania
  • Bardzo dobra przyczepność na zakrętach
  • Niski poziom hałasu przez cały okres eksploatacji opony
 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

RainSport 3 tyre review

Średnia na podstawie 1 991 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 9 849

26.10.2015 from MadMax
Zadowolony na MAX'a. Nie oczekiwa³em, ¿e w rzeczywistoœci maj¹ taki zar¹bisty wygl¹d.

20.10.2015 from Przemo
Wszystko bardzo pieknie. Na suchym dobra, na mokrym bardzo dobra. /Jak by³a nowa 150km/h w strugach deszczu (ulewa totalna) nie robilo na niej wrazenia. Niedlugo potem jechalem Laguna III na savie i balem sie przekroczyc 80,bo plywalem na tej samej szosie S6 Stargard Szczecinski w takiej samej ulevie.Tyle ze zaznaczam savy byly juz zuzyte. ok3mm Najwiejszy bol ,minus i hanba to tempo zdzierania bieznika. 2 sezony i 3-3,5 mm zosta³o.

24.09.2015 from Karolina
Doskona³a opona na deszczowy klimat. Ale w tym roku susza i bie¿nik, szczególnie na napêdzanej osi znika w oczach.

03.09.2015 from Konrad
Œwietne w deszczu i na mokrej drodze. Przewidywalne na suchym i mokrym.

Zobacz więcej recenzji
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych