Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Vredestein

Vredestein Quatrac 3

235/50 R18 101V XL , SUV

Vredestein - Holenderski producent opon Vredestein Banden B.V. wyróżnia się stylowym wyglądem oraz wysoką jakością produktów. Projektowaniem wzorów bieżników zajmuje się słynne włoskie studio Giugario Design. Vredestein produkuje również opony do samochodów zabytkowych.

Rozmiar opony
235/50 R18 101V XL , SUV 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
GAN Opony całoroczne
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynkiWinter
Prędkość
V: Zatwierdzony  do 240 km/h
EAN
8714692226298
Numer artykułu
GI-R-269827GA
DEX
Ocena opinii klientów
(26)
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Quatrac 3 jest doskonałą alternatywą dla kierowców, którzy w umiarkowanym klimacie pragną jeździć na jednym typie opon. Wyraźnie rzucający się w oczy, asymetryczny, niekierunkowy bieżnik z oddzielną stroną letnią i zimową zapewnia we wszystkich warunkach pogodowych optymalne bezpieczeństwo i komfort. Opona charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami manewrowymi, które są pożądane w przypadku jazdy w letnich warunkach na suchej i mokrej nawierzchni. Jednocześnie opony te oferują doskonałą przyczepność oraz wysoką zdolność toczenia w warunkach zimowych. Bieżnik składa się z trzech centralnych linii, które zapewniają efektywne odprowadzanie wody.

 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

QUATRAC 3 tyre review

Średnia na podstawie 1 881 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 10 375

02.11.2015 from Piotr
Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Styl jazdy raczej spokojny, bardzo pozytywnie jestem zaskoczony niskim zu¿yciem opon, prognozuj¹c powinny starczyæ na 60-70 tyœ. Nie odczu³em wiêkszego zu¿ycia paliwa, nigdy nie by³o problemów z przyczepnoœci¹. Odrobinê g³oœniejsze w lecie ni¿ opony letnie. W zimie je¿d¿¹c g³ównie po mieœcie i okazjonalnie za miastem nie mia³em problemów. Wczeœniej jeŸdzi³em na debicach (zima) i barum-ach w lecie. W³aœciwie jeŸdzi mi siê lepiej na tych ni¿ na dedykowanych na dany sezon. Polecam ka¿demu kto szuka dobrych opon ca³orocznych bez wiêkszych kompromisów. Cena mog³a by byæ ni¿sza (p³aci³em ok 220 za szt.).

13.10.2015 from Micha³
Najlepsze opony jakie mia³em, u¿ywam ich od ok. 8 lat w trzecim ju¿ samochodzie

04.06.2015 from robert
bardzo dobra opona bez problemu wytrzymala kolizje z wykrzywiona felg¹ uderzenie boczne

30.03.2015 from Andrzej
Opony ok.

Zobacz więcej recenzji
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych