Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Vredestein

Vredestein Wintrac Xtreme S

205/50 R17 93V XL

Vredestein - Holenderski producent opon Vredestein Banden B.V. wyróżnia się stylowym wyglądem oraz wysoką jakością produktów. Projektowaniem wzorów bieżników zajmuje się słynne włoskie studio Giugario Design. Vredestein produkuje również opony do samochodów zabytkowych.

Rozmiar opony
205/50 R17 93V XL 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
Wi Opony zimowe
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynkiWinter
Prędkość
V: Zatwierdzony  do 240 km/h
EAN
8714692297694
Numer artykułu
GI-R-265739GA
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Vredestein Wintrac Xtreme S

Cechy

  • Innowacyjna technologia lamelek
  • Lamelki wykonane w technologii ISLT (Internal Sipe Locking Technology)
  • Dwa wyjątkowo szerokie rowki wzdłużne
  • Rzeźba bieżnika i ściana boczna opracowane przez Giugiaro
  • Indeksy prędkości H, V i Y
  • Opony z podwójną osnową i wytrzymałym opasaniem

Korzyści

  • Proste lamelki: optymalna trakcja i krótka droga hamowania
  • Zygzakowate lamelki: dodatkowa przyczepność na zakrętach
  • Znakomita trakcja i precyzja prowadzenia bez względu na warunki
  • Znakomite odprowadzanie wody, nawet przy bardzo dużej szerokości opony
  • Niski poziom hałasu
  • Sportowy wygląd i dynamiczne, zdecydowane linie
  • Opona dostosowana do prędkości jazdy do 300 km/h
  • Przeznaczone również do samochodów typu SUV

Opona zimowa Wintrac xtreme S klasy Ultra High Performance została zaprojektowana z myślą o sprostaniu nieprzewidywalnym warunkom pogodowym najzimniejszej pory roku. W przypadku opon Wintrac xtreme S maksimum bezpieczeństwa przy jeździe po śniegu i lodzie jest czymś równie oczywistym, jak zapewnienie dobrej przyczepności i precyzji prowadzenia. Dotyczy to także niezaśnieżonych, zamarzniętych nawierzchni, które są najczęściej spotykanymi warunkami drogowymi zimą. Dzięki zastosowaniu technologii ISLT (Internal Sipe Locking Technology) model Wintrac xtreme S na nowo definiuje charakterystykę opony zimowej najwyższej klasy. Technologia ta umożliwia ograniczenie deformacji lamelek bieżnika do minimum. Wynikiem tego jest doskonała stabilność kierunkowa i większa precyzja prowadzenia. Daje to kierowcy wspaniałe poczucie bezpieczeństwa przy dużych prędkościach. Opony Wintrac xtreme S z indeksem prędkości Y powstały we współpracy z Giugiaro i są dostępne w bogatej gamie rozmiarów, co czyni z nich dobry wybór dla najszybszych i najbardziej ekskluzywnych samochodów.

 Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.

Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.

Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.

Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.

Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.

Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.

Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych