Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Uwaga: Ceny dotyczą opon bez felg. Wzór bieżnika może różnić się w zależności od wymiarów opony.
Yokohama

Yokohama Advan S.T. (V802)

275/45 R19 108Y XL RPB

Yokohama - Marka opon produkowana w Japonii. Opony klasy HP i UHP o sportowej charakterystyce.

Rozmiar opony
275/45 R19 108Y XL RPB 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
So Opony letnie
Prędkość
Y: Zatwierdzony  do 300 km/h
EAN
4968814724689
Numer artykułu
GI-R-135609GA
DEX
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

DVAN S. T. to najszybsza opona przeznaczona do SUV-ów na świecie. Żaden inny producent nie oferuje gamy produktów do SUV-ów o bardzo wysokich osiągach, składającej się wyłącznie z opon o wskaźnikach prędkości W i Y. Dzięki możliwości osiągnięcia prędkości do 300 km/h, opona ADVAN S. T. ma najwyższy wśród dostępnych obecnie na rynku opon do SUV-ów wskaźnik prędkości.

Jednak zalety opony ADVAN S. T. nie ograniczają się do prędkości, oferuje ona również precyzję prowadzenia, doskonałą przyczepność i znakomite zachowanie na mokrej nawierzchni. Tego wszystkiego możesz oczekiwać od opony ADVAN.

Specjalnie zaprojektowane do SUV-ów nowej generacji o bardzo wysokich osiągach

Nowe opony nadają nowe oblicze osiągom SUV-ów, ułatwiając osiąganie wysokich prędkości i zwiększając przyjemność z jazdy. Najbardziej zaawansowane właściwości sportowe osiągnięto dzięki zastosowaniu mieszanki o wysokiej przyczepności o małej wrażliwości na temperaturę.

Mieszanka, z której wykonana jest opona ADVAN S.T. wykazała się doskonałymi osiągami podczas testów jazdy z wysokimi prędkościami. Podobnie jak w przypadku opon ADVAN Sport, zapewnia ona zarówno elastyczność, jak i wytrzymałość.

Rowki w kształcie litery W oraz rowki o podwójnej szerokości zapewniają niezrównane osiągi na mokrych i suchych nawierzchniach. Wielokierunkowe rowki w kształcie litery W szybko odprowadzają wodę, zapewniając zwiększoną przyczepność na mokrych nawierzchniach dróg, podczas gdy solidne środkowe żebro zapewnia doskonałą reakcję na układ kierowniczy, dużą prędkość i zdolność jazdy po linii prostej.

Specjalna budowa oparta na technologii opracowanej dla opon sportowych

Cechą ADVAN S.T. jest jej specjalna budowa, współpracująca z ciężką masą samochodu podczas dużych prędkości. Zastosowanie wielu technologii podczas tworzenia tej sportowej opony sprawiło, że reprezentuje ona poziom niespotykany dotąd na rynku opon dla SUV-ów.

Bieżnik w kształcie litery W

Unikatowy bieżnik w kształcie litery W został zaprojektowany w celu szybkiego odprowadzania wody, zapewniającego poprawę kontaktu gumy z nawierzchnią i przyczepności na mokrych nawierzchniach. Dwa szerokie obwodowe rowki ułatwiają odprowadzanie wody, zapewniając doskonałą trakcję na mokrej nawierzchni. Solidne środkowe żebro zapewnia doskonałą reakcję na układ kierowniczy i doskonałą stabilność jazdy po linii prostej z dużymi prędkościami. W celu zmniejszenia narastania częstotliwości hałasu i zapewnienia cichej jazdy zaprojektowano 5 różnych rozmiarów bloku bieżnika.

Konstrukcja dla bardzo wysokich prędkości

Dynamiczne właściwości jezdne i wytrzymałość opony ADVAN S.T. są wspierane przez bezpołączeniową, potrójne pokrycie krawędzi i podwójne pokrycie nylonowe, konstrukcję osnowy z warstwy sztucznego jedwabiu oraz sztywniejszą konstrukcję ściany bocznej.

Zalety:

  • Twarda mieszanka boczna

  • Bezpołączeniowe potrójna pokrycie krawędzi

  • Stalowy pas o wysokiej sztywności

  • Stalowe wzmocnienie części bocznych

  • Twarde wypełnienie

  • Materiał osnowy ze sztucznego jedwabiu

  • Wielokierunkowe rowki w kształcie litery W

  • Szerokie środkowe żebro

  • Kierunkowy wzór bieżnika

  • Zaawansowany projekt konstrukcji

Korzyści:

  • Zapewnienie przyczepności niezależnej od temperatur, skrajnie wysokich lub niskich

  • Zapewnienie stabilności przy wysokiej temperaturze

  • Doskonałe odprowadzanie wody i przyczepność na mokrej nawierzchni

  • Zdecydowana reakcja na układ kierowniczy

  • Zmniejszenie hałasu i zwiększenie komfortu

Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.

Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.

Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.

Kryteria i klasy ocen w skrócie

Efektywność paliwowa

Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).

Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa
(Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej)
* mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)

Zwróć uwagę:
Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.

Przyczepność na mokrej nawierzchni.

Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.*
*Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)

Zwróć uwagę:
Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.

Zewnętrzny hałas toczenia

Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.

A
Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r.
B
Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r.
C
Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych

Newsletter giga-opony.pl

Zapisz się do newslettera już teraz i nie przegap żadnej oferty!
✓Najlepsze oferty ✓Wyniki testów i nowości o produktach ✓Wskazówki i porady