Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Uwaga: Ceny dotyczą opon bez felg. Wzór bieżnika może różnić się w zależności od wymiarów opony.
Yokohama

Yokohama Geolandar SUV (G055)

245/65 R17 107H

Yokohama - Marka opon produkowana w Japonii. Opony klasy HP i UHP o sportowej charakterystyce.

Rozmiar opony
245/65 R17 107H 
Dostępność
dostępny
Opona
So Opony letnie
Prędkość
H: Zatwierdzony  do 210 km/h
EAN
4968814998646
Numer artykułu
GI-R-238775GA
DEX
659 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Korzyści:

  • Doznania jak w samochodzie osobowym.
  • Oszczędność paliwa.
  • Niski poziom szumów.
  • Bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.

Zalety:

  • Związek nanomieszanki.
  • Olejek pomarańczowy.
  • 5-skokowa konstrukcja bieżnika.
  • Żłobki zygzakowate.
  • Lekka budowa.

Oszczędność paliwa. Opony przyjazne dla środowiska.

W trosce o środkowisko

Ziemia jest błękitna i chcemy, aby taką pozostała tak długo, jak to możliwe. Można tego dokonać dzięki naszym etapowym czynnościom skupiającym się na ochronie środowiska.

YOKOHAMA z radością przedstawia BluEarth jako najnowocześniejszą oponę koncepcyjną zaprojektowaną tak, aby gwarantować Państwu i Państwa samochodowi rozwiązania przyjazne dla środowiska, człowieka i ogółu społeczeństwa.

BluEarth. Filozofia inżynieryjna produktu dotycząca opon przyjaznych dla środowiska, ludzi i ogółu społeczeństwa. Opony powinny zapewniać przyjemność prowadzenia oraz wywierać mniejszy wpływ na środowisko. YOKOHAMA opracowała linię BIuEarth, aby jej produkty oddziaływały w mniejszym stopniu na środowisko i były bardziej przyjazne dla całego społeczeństwa.

Jaki jest motyw przewodni?

  • Przyjazny dla środowiska
  • Przyjazny dla człowieka
  • Przyjazny dla społeczeństwa

Technologia BIuEarth napędza naszą przyszłość

Technologie BIuEarth przygotowane zostały tak, aby były przyjazne dla środowiska, człowieka i społeczeństwa. Będziemy dążyli do tego, aby technologie BluEarth znalazły zastosowanie we wszystkich naszych oponach.

Pojecie to rozciąga się na wszystkie nasze produkty

Strategią Zawansowanych Technologii Produktowych BluEarth firmy YOKOHAMA jest to, aby były one przyjazne dla środowiska, człowieka i społeczeństwa. BluEarth zostanie wdrożona do wszystkich opon noszących nazwę YOKOHAMA i stanie się ikoną przyszłości wykorzystujących koncepcję BluEarth od rynku opon zamiennych po producentów samochodów, którzy stosować je będą jako podstawowe wyposażenie produkowanych przez siebie pojazdów

Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.

Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.

Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.

Kryteria i klasy ocen w skrócie

Efektywność paliwowa

Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).

Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa
(Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej)
* mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)

Zwróć uwagę:
Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.

Przyczepność na mokrej nawierzchni.

Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.*
*Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)

Zwróć uwagę:
Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.

Zewnętrzny hałas toczenia

Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.

A
Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r.
B
Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r.
C
Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych

Newsletter giga-opony.pl

Zapisz się do newslettera już teraz i nie przegap żadnej oferty!
✓Najlepsze oferty ✓Wyniki testów i nowości o produktach ✓Wskazówki i porady