Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
Akceptuję
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Yokohama

Yokohama Geolandar SUV (G055)

255/60 R17 106H

Yokohama - Marka opon produkowana w Japonii. Opony klasy HP i UHP o sportowej charakterystyce.

Rozmiar opony
255/60 R17 106H 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
So Opony letnie
Prędkość
H: Zatwierdzony  do 210 km/h
EAN
4968814806217
Numer artykułu
GI-R-219186GA
DEX
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

Korzyści:

  • Doznania jak w samochodzie osobowym.
  • Oszczędność paliwa.
  • Niski poziom szumów.
  • Bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.

Zalety:

  • Związek nanomieszanki.
  • Olejek pomarańczowy.
  • 5-skokowa konstrukcja bieżnika.
  • Żłobki zygzakowate.
  • Lekka budowa.

Oszczędność paliwa. Opony przyjazne dla środowiska.

W trosce o środkowisko

Ziemia jest błękitna i chcemy, aby taką pozostała tak długo, jak to możliwe. Można tego dokonać dzięki naszym etapowym czynnościom skupiającym się na ochronie środowiska.

YOKOHAMA z radością przedstawia BluEarth jako najnowocześniejszą oponę koncepcyjną zaprojektowaną tak, aby gwarantować Państwu i Państwa samochodowi rozwiązania przyjazne dla środowiska, człowieka i ogółu społeczeństwa.

BluEarth. Filozofia inżynieryjna produktu dotycząca opon przyjaznych dla środowiska, ludzi i ogółu społeczeństwa. Opony powinny zapewniać przyjemność prowadzenia oraz wywierać mniejszy wpływ na środowisko. YOKOHAMA opracowała linię BIuEarth, aby jej produkty oddziaływały w mniejszym stopniu na środowisko i były bardziej przyjazne dla całego społeczeństwa.

Jaki jest motyw przewodni?

  • Przyjazny dla środowiska
  • Przyjazny dla człowieka
  • Przyjazny dla społeczeństwa

Technologia BIuEarth napędza naszą przyszłość

Technologie BIuEarth przygotowane zostały tak, aby były przyjazne dla środowiska, człowieka i społeczeństwa. Będziemy dążyli do tego, aby technologie BluEarth znalazły zastosowanie we wszystkich naszych oponach.

Pojecie to rozciąga się na wszystkie nasze produkty

Strategią Zawansowanych Technologii Produktowych BluEarth firmy YOKOHAMA jest to, aby były one przyjazne dla środowiska, człowieka i społeczeństwa. BluEarth zostanie wdrożona do wszystkich opon noszących nazwę YOKOHAMA i stanie się ikoną przyszłości wykorzystujących koncepcję BluEarth od rynku opon zamiennych po producentów samochodów, którzy stosować je będą jako podstawowe wyposażenie produkowanych przez siebie pojazdów

Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci
Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych